Stran 3 od 3

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2020, 08:43
Napisal/-a error90
Svaka čast lepo strokovno napisano in dokumentirano s slikami in videom :) . Bravo :-bd Koliko te je tole finančno stalo? Ter koliko ur si porabil za vse skupaj? Štekam če si hotel ostati na N/A vendar je prirastek moči še zmeraj dokaj majhen glede na trud ki ga vložiš. A si razmišljal kaj glede v smeri turbochargerja? Dajejo gor od minija S eaton M45 ali še večji M62. Ali pa kak turbo gor obesiš pa si prec na 200KM... samo potem to ni več N/A.
Tudi sam gledam malo kako bi kakšnega konjčka več izstisnil iz m42 motorja pa so ITB-ji prec 1000€+ dajo pa malo KM glede na denar, ki ga vložiš zato malo gledam prisiljene tlačno gnane zadeve.

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 20 Nov 2020, 10:30
Napisal/-a mark_grlj
error90 napisal/-a:Svaka čast lepo strokovno napisano in dokumentirano s slikami in videom :) . Bravo :-bd Koliko te je tole finančno stalo? Ter koliko ur si porabil za vse skupaj? Štekam če si hotel ostati na N/A vendar je prirastek moči še zmeraj dokaj majhen glede na trud ki ga vložiš. A si razmišljal kaj glede v smeri turbochargerja? Dajejo gor od minija S eaton M45 ali še večji M62. Ali pa kak turbo gor obesiš pa si prec na 200KM... samo potem to ni več N/A.
Tudi sam gledam malo kako bi kakšnega konjčka več izstisnil iz m42 motorja pa so ITB-ji prec 1000€+ dajo pa malo KM glede na denar, ki ga vložiš zato malo gledam prisiljene tlačno gnane zadeve.


Mene finančno ni dosti pršlo, 150€ trobente ki sm jih kupu, drugo pa samo materjal :) Ur nisem računal ki se je projekt razvleku že na eno leto :D Za podalške torbent narest sm porabu 8ur (2 uri na komad), pa dejmo reč za lopute in kolektor še ene 10 na grobo. S tem da je rablo še use prej zrisat,...

Ja kšen turbo al pa kompresor bi bil vrjetno manjši vložek in bol enostavno več moči če nebi blo potrebno mašine odpirat/obnavljat. Sam vse eno je pa zvok ITB-jev in atmosferca meni osebno boljše slišat in bolj paše v E30 ;) plus to da bo avto lažji če je N/A kot pa turbo. ne velik sam vsak Kg šteje če delaš na tem da bo avto čim lažji :)

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 21 Nov 2020, 08:27
Napisal/-a DulE30
B-) nor projekt :-bd pri motorju ostaja plan "s42"?

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 22 Nov 2020, 19:33
Napisal/-a mark_grlj
DulE30 napisal/-a:B-) nor projekt :-bd pri motorju ostaja plan "s42"?


Ja motor bo sou zdej vn za auta in gre v tuniranje :D (ce bo use prou bo ze spomladi nazaj v avtu)
Delu se bo stroker 2.1, glavna gred od M47 motorja, vecji bati, druge ojnice, vecji ventili, portana glava, odmicne,...

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2020, 17:05
Napisal/-a pero27
mark_grlj napisal/-a:
pero27 napisal/-a:Tole zgleda zelo lepo! Kot strojnik ki tud mal šarim po teh itbjih sem navdušen.
Mam pa en pomislek; kako imaš namen sinhronizirat lopute, če imaš togo povezane na akso? A boš dodal iglične ventile za zrak nekje v aluminij?


dve osovini so, po dve loputi na osovino. torej ti dve ki so na eni osovini so itak že na isti poziciji. pol so pa na sredini skupej tako dane:
SLIKA29.jpg


umes tukaj med osovinama nevem če je odstopanja 0.01mm tako da bi mogle pol bit use 4 lopute na isti poziciji isto odprte/zaprte, zato ne vidm razloga zakaj bi naredu za štelat (če bi pa še blo za štelat bi pa itak lahko samo prvi dve loputi štelau po drugih dveh...)

tako je moje mnenje no :)


Problem je, ko se ti seštejejo vse tolerance okrog ujema lopute v premeru ohišja itd. in pride do odstopanj med posameznimi cilindri. Zato imajo vsi serijski in skoraj vsi aftermarket throttle bodyji osovine vsake lopute ločene med sabo in za štelat, al majo pa en bypass kanalček v ohišju pa en iglični ventil; da lahko nastaviš koliko je podtlaka pri zaprtih loputah, da je pri vseh isto. Lahko greš pa tudi lopute brusit ali luknjice vrtat v njih da to dosežeš.
No, sej če ti je posralo, da je pri vseh enak vakuum, potem odlično :-bd

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 24 Nov 2020, 18:34
Napisal/-a mark_grlj
pero27 napisal/-a:
mark_grlj napisal/-a:
pero27 napisal/-a:Tole zgleda zelo lepo! Kot strojnik ki tud mal šarim po teh itbjih sem navdušen.
Mam pa en pomislek; kako imaš namen sinhronizirat lopute, če imaš togo povezane na akso? A boš dodal iglične ventile za zrak nekje v aluminij?


dve osovini so, po dve loputi na osovino. torej ti dve ki so na eni osovini so itak že na isti poziciji. pol so pa na sredini skupej tako dane:
SLIKA29.jpg


umes tukaj med osovinama nevem če je odstopanja 0.01mm tako da bi mogle pol bit use 4 lopute na isti poziciji isto odprte/zaprte, zato ne vidm razloga zakaj bi naredu za štelat (če bi pa še blo za štelat bi pa itak lahko samo prvi dve loputi štelau po drugih dveh...)

tako je moje mnenje no :)


Problem je, ko se ti seštejejo vse tolerance okrog ujema lopute v premeru ohišja itd. in pride do odstopanj med posameznimi cilindri. Zato imajo vsi serijski in skoraj vsi aftermarket throttle bodyji osovine vsake lopute ločene med sabo in za štelat, al majo pa en bypass kanalček v ohišju pa en iglični ventil; da lahko nastaviš koliko je podtlaka pri zaprtih loputah, da je pri vseh isto. Lahko greš pa tudi lopute brusit ali luknjice vrtat v njih da to dosežeš.
No, sej če ti je posralo, da je pri vseh enak vakuum, potem odlično :-bd


Ja tolerance so na vsaki loputi enake, merjeno z mikrometrom. Odprtina na ohišju 42.00mm, fi vsake lopute pa 41.96mm
zna bit kej odstopanja zaradi sesalnega kolektroja edino.
Sicer pa igra to vlogo bolj za prosti tek (in nizke obrate), pri srednjih in visokih obratih pa ne igra vec nobene vloge kokr jes vem?

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 13 Okt 2022, 17:41
Napisal/-a error90
Ali je kaj novega? :)

Re: M42 ITB projekt

OdgovorObjavljeno: 14 Okt 2022, 09:33
Napisal/-a alenjazbec
Jaz sem bil še bolj neučakan in sem od RHDja naročil ITB kit, imajo zdaj tudi s karbonskim airboxom.
Dela Mark istega ampak je naredil skoraj vse sam.
IMG_20220918_094508.jpg