M42 ITB projekt

'Naredi sam' forum namenjen vsem vodičem in člankom, ki lahko pridejo kdaj v pomoč pri raznih e30 projektih.

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a dančo » 23 Okt 2019, 20:36

za 4cl mislim da megasquirt ms2 mitja tunig.si tisti tudi dela napeljavo se že dovolj spraksiral da naredi kot se mora
za ecu master nevem za mape kako je za MS se use dobit onfo base mape je use zelo otprta zadeva tisto mi se bolj dopada
vidim da nekaj ljudi uporablja tudi KDFI plag N play računalnik dela na seriski napeljavi pa dost boljše funkcjonira kot navadni.
dančo
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:37

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 23 Okt 2019, 22:06

Za ecu master je zastopnik tunnerc, tako da tudi on pol zmapira, so pa na voljo tudi base mape za prenest.
Zdej kaj je bolse kaj je slabse... moje mnenje je da za “street” auto sta oba racunalnika uredu ker ne isces nekih malenkosti... ce bi slo pa za “race” auto se pa vrjetno ze pozna kateri racunalnik das oz. sta MS in ecu master tm tm
ecu master mas classic emu je bl osnovn racunalnik, pac zame vec kot prevec Ce me uprasas :D
Pol mas pa se emu black kjer mas pol vec moznosti...
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 23 Nov 2019, 20:51

Evo en update, da nebo kdo mislu da zadeva stoji :) čaku sm aluminjasto cev tako da zato tolk časa ni blo nč objauljen.
Naredu sm del od glave motorja do loput, prirobnica na glavi je odrezana od original sesalnega kolektorja zaradi lukenj za inektorje. Pol sm pa odrezou aluminjasto cev in use skupi povezou da je ratalo to kar je.

Varjeno je blo z MIG-om in ne z TIG-om zaradi tega ker MIG manj segreje in posledično tudi manj zvije use skupej. prednost je da je zvar močnejši in ga lahko sedaj pobrusim da bo use skupej zgledalo kot da je iz enga kosa. Slabost je da ni tako lepo da vidt kot TIG ampak me ne skrbi kr sm meu že prej namen pobrusit zvare do ravnega. zdej rabi samo še navarit štiri FI-je z navojem na spodnjo stran, kjer bodo prišle vakuum cevke in obe prirobnici poravnat

IMG_1972.JPG

IMG_1971.JPG

IMG_1973.JPG

IMG_1968.jpeg

IMG_1967.jpeg

IMG_1969.jpeg
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a kmetek » 03 Dec 2019, 23:21

Super, lepo narejeno! Je pa celoten sesalni trakt kar kratek videt, a boš delal extra dolge trobente (kolikor si pisal 80mm), ali pridejo še druge odmične in boš tole vrtel na 8k+ rpm? Tudi 45mm je kar dober "upsize" glede na serijske. Si kaj računal razliko v preseku med loputami ter kanalu na začetku glave oz. prirobnice?

Si kaj okvirno zračunal za koliko bi lahko zadevo naredil za "širšo javnost"?
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 06 Dec 2019, 19:51

Gledam za douzino runerjeu da so nekako tako dougi kokr original od RHD-ja. Tudi velikost loput je enaka kot pr tistih 42mm. Trobente bodo douge ubistvu 155mm: 80mm bo distancnik od loput do trobent/airbox-a ki bo seu na konus iz fi42mm na fi45mm, in pol trobente 75mm fi45 naprej (tako je tudi original). Motor so bo delou komplet na novo in sicer bo postau stroker 2,1 :D. Druga glauna gred, druge ojnice, drugi bati, obdelana glava, druge odmicne, ventili, inektorji, racunalnik. Skratka skorej nc nebo vec original :)

Nism se bc racunou, prvo bom naredu te do konca da vidm ce je to to, al rabi se kej dodelat. Pol bom na koncu vidu kolk sm meu stroska z materjalom in kolko ur dela sm porabu... :)
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 13 Apr 2020, 13:30

No zima se je letos mal hitrejše končala, tako da je cajt za dokončat ITB-je pršu prej :)
V tem času sm dobiu tudi trobente in zadeva izgleda nekako takole (manjkajo še konus distančniki med loputami in trobentami)
IMG_2475.JPEG

IMG_2478.JPEG


Prvo sm se lotu kolektor dokončat. Treba je blo navarti še navoje za smrekce gor našraufat za vakuume (razvidno iz zgornjih slik). Nato pa notranjost cevi lepo pobrusit in zgladit (vari so na parih mestih pršli skozi in jih je blo potrebno zgladit)

[ Predvajaj Quicktime datoteko ] video-1586452635.mp4 [ 640.87 KiB | Videno 8614 krat ]



Ko je bla notranjost končana sm se lotu še zunanjosti, da bo use skupi zgledalo lepo narjeno, kod da ni blo nikoli varjeno :) (sledi še barvanje, ampak to na koncu)
IMG_2485.JPEG

IMG_2486.JPEG


Ker je prirobnice zvilo zaradi varjenja jih je blo potrebno še poravnat prej ko se use skupej lahko zmontira
92549807_2535852653397213_8474763794122276864_n.jpg

92895516_514424236103249_7648969152220102656_n.jpg

92811787_1102979616752530_8656593072844439552_n.jpg

92823572_2960838094011214_2355360915529924608_n.jpg


Nrdit je blo pa potrebno še vakuum blok za use vakuume potem gor povezat. Tako je blo pol use končano in prprauljeno na montažo
IMG_2506.JPEG
zgoraj "sestavljeni" ITB-ji, spodaj vakuum blok, desno razdelilec za vakuum bobna zavor


No potem je pa sledila montaža in prvi vžig:
IMG_2492.JPG

[ Predvajaj Quicktime datoteko ] video-1586613728.mp4 [ 1.12 MiB | Videno 8614 krat ]




Use skupej deluje, seveda pa ne kukr more ker je še original ECU in je trenutno brez AFM-ja. tako da zdej sledi menjava ECU-ja, rabi narest še konus distančnike za trobente in pa mehanizem za zajlo gasa, ker je zdaj gas malo preveč agresiven na začetku ker prehitro odpre lopute

Ps: se opravičujem če so posnetki mogoče slabše kvalitete ampak boljših mi ni hotelo naložit
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 10 Nov 2020, 22:54

No po parih mesecih je zopet pršla motivacija in volja za dokončat te lopute da se lhku pol loti motor rihtat. Za nrdit so bli še konus distančniki za trobente in ma mehanizem za gas. Zdej pa sledi še airbox ostalo pa kar se tiče loput je pa končano.

No mehanizem za gas zgleda takole, je že narjeno use sam zmontirano še ni:
123685430_1657676124393196_4497168967723418539_n.jpg


Takole pa zgledajo tile podalški in pa use sestavljeno in stestirano:
E4CF9D3D-6825-4C8D-B174-5B869D91CC7B.jpg

IMG_3071.JPG

IMG_3068.PNG
IMG_3068.PNG (674.02 KiB) Videno 7861 krat

lopute.jpg

124803212_365237414701673_4690984326533588742_n.jpg

124843107_753389085242138_9187064801153938818_n.jpg



Razlika v delovanju in moči z original, loputami samo z trobentami in loputami z podalški in trobentami je ogromna. Motor z loputami samo z trobentami gre prb. enako kot original s tem da za čuti navor šele pri prbližno 5500 obratih. Z podalški druga zgodba. Motor ima navor že od 3500-4000 obratih in vleče do konca in napram original sesalnemu kolektorju je več moči in navora.
Sledi še izdelava airbox-a potem gre pa v delo še motor :)
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 12 Nov 2020, 11:09

Evo pa šeen kratek posnetek zvoka ;)

mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a pero27 » 17 Nov 2020, 00:56

Tole zgleda zelo lepo! Kot strojnik ki tud mal šarim po teh itbjih sem navdušen.
Mam pa en pomislek; kako imaš namen sinhronizirat lopute, če imaš togo povezane na akso? A boš dodal iglične ventile za zrak nekje v aluminij?
pero27
 
Prispevkov: 37
Pridružen: 08 Mar 2017, 02:30

Re: M42 ITB projekt

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 18 Nov 2020, 13:46

pero27 napisal/-a:Tole zgleda zelo lepo! Kot strojnik ki tud mal šarim po teh itbjih sem navdušen.
Mam pa en pomislek; kako imaš namen sinhronizirat lopute, če imaš togo povezane na akso? A boš dodal iglične ventile za zrak nekje v aluminij?


dve osovini so, po dve loputi na osovino. torej ti dve ki so na eni osovini so itak že na isti poziciji. pol so pa na sredini skupej tako dane:
SLIKA29.jpg


umes tukaj med osovinama nevem če je odstopanja 0.01mm tako da bi mogle pol bit use 4 lopute na isti poziciji isto odprte/zaprte, zato ne vidm razloga zakaj bi naredu za štelat (če bi pa še blo za štelat bi pa itak lahko samo prvi dve loputi štelau po drugih dveh...)

tako je moje mnenje no :)
mark_grlj
 
Prispevkov: 61
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na E30 DIY in članki

cron