197x BMW E12 520

Forum namenjen vsem lastnikom ostalih klasičnih BMWjov starejših od 25let. (2002,e21,e9,e12,e23,e24,e28,...)

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Urko » 30 Dec 2014, 15:48

Ne komplicirat.

M30B35 je bil serijsko v e12 in tu nima kaj biti narobe. Po moje bolje tak serijsko velik motor z obilico navora v nizkih rpm, kot pa kao friziran 20 ali 25 ki bo posledično spodaj še bolj mrtev.
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 30 Dec 2014, 21:20

Fleko napisal/-a:Sem mislil, da sem kakšno lepšo fotko naredu :D

Nisi. :D Ampak sej sm jz preslabo avto nastavljal fotoaparatu, tko da nisi ti kriv.


Urko napisal/-a:Nisem vedel, da se tudi M30 motorjem povečuje prostornina, zato sem tudi vprašal... Zanimivo.

BTW, na avto netu se prodaja e34 535i, ki že dolgo stoji. Za darovanje motorja bi bila vredu.

Upam, da spelješ projekt do konca. ;)

Vse se da. :P

Sem videl, hvala. Mi je zanimiv avto, ampak trenutno ni pogojev za ta projekt, swap bo še počakal...


FR Wolf napisal/-a:Oldtimer vozila so tehnična dediščina, in med njih spadajo tudi predelani avtomobili. Seveda predelave, ko je bil avto nov. Včasih so bile to minimalne predelave, zato so tudi strpne. Medtem ko je v začetku 90ih in koncu 80ih stvar predelav šla v vode neumno širokih poširitev in plastike.
Oldtimer vozila niso muzejska vozila ampak vozila z namenom vožnje in obujanja nostalgije. V muzeje pa zagotovo sodijo samo originalni ali zelo zelo unikatni primerki, kateri se tretirajo tudi temu primerno...

Hoonigan jst ti svetujem da glede na to da maš vpisan ta motor predelaš tega kolikor se pač da. Pa pozor ne pretiravat. Naredi 2.5 pa boš s spodobno odmično in drugimi komponentami dobil sigurno 200ps kar je v e12 dovolj če neboš z njo dirkal...

Oldtimer vozila so skos manj namenjena vožnji, samo čakam, kdaj bojo omejil letno št. km in kdaj se jih sploh lahko uporablja...

Bomo še vidl glede motorja, ta projekt itak še ne bo kmal na vrsti. :)


Urko napisal/-a:Ne komplicirat.

M30B35 je bil serijsko v e12 in tu nima kaj biti narobe. Po moje bolje tak serijsko velik motor z obilico navora v nizkih rpm, kot pa kao friziran 20 ali 25 ki bo posledično spodaj še bolj mrtev.

Ja, problem je, ker se pri oldtimerjih ne da več nč homologirat, od vsaj malo bolj kompetentnih ljudi pa ne bo noben zamešal M20B20 fergazerja z M30B35 einspritzom. :D Tko da žal stvari niso čist enostavne... V bistvu zaenkrat vidim 3 variante - se pozanimat in najdt kakšno luknjo, se odpovedat statusu oldtimerja al pa ostat na originalnem motorju.
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 30 Dec 2014, 21:36

Vem, da najbolj čakate slike, zato sem dans ob dnevni svetlobi naredu par slik. :) Avto je umazan, ker greva jutr še na izlet, potem ga bom pa spucal in pospravil, dokler ne zgineta sneg in sol s cest.
Če mi bo ostal dost časa, bom jutr še napisal par stavkov o napakah, napakicah in drugih stvareh, zarad katerih mi izpadajo lasje in se mi stara koža. :p Seveda bo zraven tud nekaj slik.

Tko da predvidoma bo večina govorjenja zaključena še letos, drugo leto se pa resno začne delat. ;)


Slike...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

(Na zadnji sliki manjka še okrasna plastika v kljuki. Evo, sem začel z napakami, jutr pa nadaljujemo od tuki... :) )
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a marc » 30 Dec 2014, 21:56

Hudo! Ima potenciala. :D Dodaj VIN avta, da vidmo kaj bo arhiv povedal. :D


Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a kmetek » 30 Dec 2014, 23:14

Eni ste mal preveč "obsedeni" s temi statusi. A vam ni zadost 80% popusta na zavarovanju? Če je za obnovo, swap, tuning, bo pa tud tistih par 100€ letno za cestnino anede?

Jaz sem tudi bolj za generalno obnovo M30B35, kot hud tuning M20B25, kot je rekel Urko, navora veliko več, manj potencialnih problemov in zajebancije. Rukneš not in vozi miško. Če je želja in keš ni problem, daš gor 3 dvojne fergije, če ne pa ITB-je, pa se pelješ pod 10l če paziš.

Vsakemu svoje itak, so mi pa všeč take debate :-bd
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Urko » 30 Dec 2014, 23:51

Yes. Ta prave gare! :D

Po slikah sodeč je za skoraj 40 let star avto videti v odlični formi.

Nekaj tuninga je že bil deležen (smoked žmigavci spr., črni emblemi, ksenon like žarnice, flaška s smrdljivcem na armaturki). B-)

Ampak zmaga pa digitalna ura v stikalu za nastavitev ventilatorja. Hudo.

Glede motorja še moja zadnja replika. Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač. Če pa želiš dati notri motor, s katerim je bil avto v svojem času normalno dobavljiv, to pa res ne more biti napaka. Boš pač prehomologiral iz 520 v 535i pa bo. Od avta boš imel veliko več. Koliko kao originalnih e30 316 je sedaj 325i in to z statusi, itd, pa se nihče ne sekira...
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Chieftec » 31 Dec 2014, 00:25

Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.


Slika
Chieftec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 22 Nov 2014, 17:56

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 31 Dec 2014, 02:53

marc napisal/-a:Hudo! Ima potenciala. :D Dodaj VIN avta, da vidmo kaj bo arhiv povedal. :D

Po VINu sem že gledu in piše, da je 01/75, tko da neki ne štima... Po mojih izkušnjah te decoderji niso čist 100% zanesljivi za tok stare avte. Bom pa prilepil izpisek, sam trenutno nimam VINa nikjer blizu... Za ta avto ga še ne znam, za vseh prejšnjih 5 ga mam v glavi. :D

Videe pa ti kr limi, to sem vse že gledal. :P


kmetek napisal/-a:Eni ste mal preveč "obsedeni" s temi statusi. A vam ni zadost 80% popusta na zavarovanju? Če je za obnovo, swap, tuning, bo pa tud tistih par 100€ letno za cestnino anede?

Jaz sem tudi bolj za generalno obnovo M30B35, kot hud tuning M20B25, kot je rekel Urko, navora veliko več, manj potencialnih problemov in zajebancije. Rukneš not in vozi miško. Če je želja in keš ni problem, daš gor 3 dvojne fergije, če ne pa ITB-je, pa se pelješ pod 10l če paziš.

Vsakemu svoje itak, so mi pa všeč take debate :-bd

Najprej, da te popravim - popusta je 90% na zavarovanje in 80% na cestnino. Dalje... Slabo bereš, sem napisal, da je varianta tud, da se odpovem statusu. :) Ampak se vseen ne strinjam s tabo v prvem odstavku... Zdej me pride cestnina (z 80% popusta) 30,6€ letno. Če vgradim M30B35 in zgubim status, me stane 452€. Razlika je 421,4€. Na leto. Vsako leto. Lahko si siguren, da za ta keš velik raj nekam peljem punco za par dni al pa grem za en cel dan z avtom na Pannonia Ring (tja in nazaj + track day). ;) Al pa tok prej zaključim projekt predelave E12ke oz. dailyja, kar bo itak trajal par let. Al pa... You get the point. Lahko vrjameš. da si trdo zaslužm svoj denar (mal prej nehal delat oz. prišel iz firme), ob tem pa delam fax in živim s punco, tko da bom sigurno probal poiskat kakšno drugo opcijo, preden se odpovem 420€... :)

Drugač sem pa tud jz bolj za M30. Seveda einspritz. Poraba pa pr takem avtu itak ni važna... :)


Urko napisal/-a:Yes. Ta prave gare! :D

Po slikah sodeč je za skoraj 40 let star avto videti v odlični formi.

Nekaj tuninga je že bil deležen (smoked žmigavci spr., črni emblemi, ksenon like žarnice, flaška s smrdljivcem na armaturki). B-)

Ampak zmaga pa digitalna ura v stikalu za nastavitev ventilatorja. Hudo.

Glede motorja še moja zadnja replika. Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač. Če pa želiš dati notri motor, s katerim je bil avto v svojem času normalno dobavljiv, to pa res ne more biti napaka. Boš pač prehomologiral iz 520 v 535i pa bo. Od avta boš imel veliko več. Koliko kao originalnih e30 316 je sedaj 325i in to z statusi, itd, pa se nihče ne sekira...

Za svoja leta res dobr zgleda navzven. Tepih je treba še ven vzet... :D

Smoked žmigavci so mi ok, črn emblem je samo na gepeku, ker je bil prejšnji ukraden. Žarnice so slučajno te z modrimi stekelci, drugač so pa ''normalne.'' Tist parfumček mi pa kr nekak paše tja. :P

Digitalna ura v stikalu je pa original. Redka zadeva, v '70-ih digitalna ura :-o . Najprej nisem verjel, ampak sem jo našel - kat. št. 62 13 1 366 736.

Ja, M30 swap IN status bi bil zmaga. :D Drugače pa takšna predelava (na drug originalen motor) za moje pojme ne bi smela bit razlog za izgubo statusa. Ampak je, kakor je, treba bo pač nekako rešit.


Chieftec napisal/-a:
Urko napisal/-a:Če bi hotel dati notri S50 iz M3 ali V8 iz 540, bi to bilo res malo tu mač.


Slika

:)) Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah. :)
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Chieftec » 31 Dec 2014, 09:59

Hoonigan napisal/-a: :)) Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah. :)


Slika :)
Chieftec
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 22 Nov 2014, 17:56

Re: 197x BMW E12 520

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 31 Dec 2014, 17:56

Chieftec napisal/-a:
Hoonigan napisal/-a: :)) Zaenkrat ni takih planov, za tiščanje in za pisto je itak daily. V E12 bom dal M30, ker je še oldschool šestak, 12 ventilov, pa še v originalu so ble variante s tem motorjem. Tko da bo pogled v motorni prostor pristen, zvok bo oldschool zarad 2 ventilov na valj, karakter avta bo kul, ne bo pa neka zverina v performansah. :)


Slika :)

Vse je še možno... :)

Slika
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostale BMW klasike