1975 BMW 2002 A1

Forum namenjen vsem lastnikom ostalih klasičnih BMWjov starejših od 25let. (2002,e21,e9,e12,e23,e24,e28,...)

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a Matej » 20 Mar 2015, 16:17

FR Wolf napisal/-a:Evo in je napočil ta dan! Danes moj BMW pranuje 40let. :D

Čestitke!! :ymparty: Več kot odlično se drži pri teh letih. ;)
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 21 Mar 2015, 00:38

:ymparty: čestitke :ymparty: lepa darilca je dobil :D
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 03 Apr 2015, 10:21

Evo, končno sem si odtrgal nekaj časa od vseh pomladanskih obveznosti.
Ker že nakaj časa razmišljam o oljnem separatorju/lovilcu oljnih hlapov, sem se odločil, da nekaj naredim v tej smeri.
Najprej sem si ogledal trg na ebayu, kjer so samo neki veliki kromirani kanistri z visoko ceno in pašejo zaradi blinki/blink zunanjosti samo v zame neokusne motorne prostore.
Potem sem si ogledal trg manjših in diskretnih lovilcev olja z visokim pricetagom(85$):
Slika
Ja tud sam sem dvakrat pogledal za ceno... poglejte si tukaj

Potem sem oprezal za takimi manjšimo filtri za predpripravo zraka za razne airbursh zadeve...
Našel sem in prvo kar je bilo je bila proba kam diskretno na poti do ohišja zračnega filtra bi ga lahko dalo, da bi bil bolj kot ne skrit.
Originalno je cev speljana takole, ker vem da niste vsi 02 friki :D ...
Slika

Na samem mestu sta se našli 2 oz. eventuelno 3 mesta.
Desno od cevi za ojačevalec zavor:
Slika

In levo od cevi za ojačevalec zavor:
Slika

Eventuelno se bo lahko montiralo tudi pod samo cev od ojačevalca zavor.
Moj namen je bil narediti diskretno in učinkovito zadevo, da lahko uporabim karseda originalno pot cevi za oljne hlape. Ker je moj motor bil prejšno sezono precej zdrav(upam da se to ne spremeni), je če sem nataknil na oddušek cca 1,5 m dolgo cev ni nič pihalo. Torej zrak samo pulzira ven in nazaj noter, hlapi pa mi veselo svinjajo oblogo na motornem pokrovu in po frgazerjih. X(
Torej rabim dobro pretočni filter in pulzirajoč zrak mi dela uslugo, saj se tak zrak lažje očisti hlapov.

Dela so se začela...
Prvo sem izdelal idejno zasnovo, nato pa sem dal izdelati priključke strugarju iz medenine. Ko je to prispelo, sem se sam lotim ostalih zadev, uporabil sem skoraj vso strojno orodje(brusilnik, stružnica, dremel, pile, vrtalnik, brener...)
Slika

In na koncu še končni izdelek, upam da se bo izkazal za učinkovitega, ko bo čez cca 14 dni se montiral na avto.
Slika

Mnenja in komentarji dobrodošli :ymhug:
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 05 Apr 2015, 10:13

"Made in Germany perfected in my garage" :D Ko mi bo nekoč zmanjkalo "prioritetnih" zadev se bom začel spuščat pa v takšne detajle (slednji je sicer pri tebi zarad fergijev verjetno veliko bolj smiseln?...) :D tako da je dobrodošlo videt vsak upgrade na m10 motorju :-bd
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 05 Apr 2015, 11:59

Hja, smiselno je pri vsakem avtu. Ampak pri fergijih je vsekakor bolj smiselno. Če ne drugega ni saj na glavi, ventilih in izpusnemu sistemu, pri slednjem vsaj ne toliko.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 12 Apr 2015, 17:09

Evo zdej mora pa samo še delovat in dobro čistit zrak. :D
Slika
Na sliki je vidno, da preostanek cevi držim v smeri kamor se potem priključi na ohišje zračnega filtra.
Napram brez filtra oljnih hlapov... pokomentirajte, je dobolj dober približek originalni poti cevi za oljne hlape?
Slika
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 13 Apr 2015, 14:44

Če mene vprašaš je več kot odlično...
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 14 Apr 2015, 00:38

Tud men, ni padljivo, se pravi je to to B-) sam še poročaj na kolk km, bo treba sčistit ta lovilec,deluje precej majhno :) ...
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 13 Maj 2015, 17:29

Evo malce sem si oddahnil od vsega iskanja raznih kosov. :D
In sicer avto je sedaj nazaj skupaj...
Tasnila na menjalniku so se zamenjala, zamenjal se je ležaj kardana, vztrajnik se je podrejal in namestila se je debelejša sklopka. Ko se je zadeva podrla je se vidlo, da je en nosilec menjalnikške ročice fuč zato se je zamenjal, enako tudi stikalo za vzvratno prestavo.
Se je pa namestil tudi 123TUNE in razlika je ogromna. :D
Še ena slika s testne vožnje
Slika
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1975 BMW 2002 A1

OdgovorNapisal/-a Matej » 13 Maj 2015, 23:55

DulE30 napisal/-a:"Made in Germany perfected in my garage" :D

Tole bo kar držalo. :)

Če je razlika pred/po 123tune tako opazna že med vožnjo, potem mora biti zelo fajn zadeva. :D A je to skupaj s tabo potem kupil tudi kdo za m10 v e30?
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostale BMW klasike

cron