No končno sem si vzel nekaj časa da malo napišem o nadgradnjah dokler še vem za vse.
No naj začnem na začetku, avto ima letošnjo sezono poleg že omenjenih led barvnih žarnic na zadnjem delu vozila tudi komplet nove vse štiri luči spredaj. Sedaj se to vidi ponoču kot bi se moralo že zdavnaj
Sezono srečanj pa sem odprl z Old & Rusty piknikom na obali, ki je na koncu turistične vožnje po zgrešenih poteh zagrenila preglodana cev za hladilno tekočino s strani altenatorja. Na srečo obstajata vsaj dve dobri duši, ki sta mi pomagali to stvar sanirati do te mere, da je sedaj gor skoraj nova zamenjana cev. Hvala Pero27 in Tomos za hitro pomoč, da smo uspeli najt zamenjavo cevi in nadomestit izgubljeno vodo z deževnico. Kljub pripetljaju se avto ni nič pregrel.
Obnovitev BMW znakov sem že delil z vami, avto pa jih je tudi že prejel, za primerjavo s 3leta starim plastičnim znakom.
No ker sem zimo posvetil iskanju ali je ta avto z originalno črno barvo eden izmed Der Schwarze serie avtov na koncu proizvodnje 02 serije ali ne.
No da malce obrazložim zadevo, že takrat so proizvajalci pred prihodom novega modela (e21 v tem primeru) z posebnimi paketi ponujali več opreme za manjši denar. No in ena izmed teh paketov je bila črna serija. Za malenkost večjo ceno je v paketu bilo ogrevano zadnje steklo, lahka aluminjasta platišča, pokrovček rezervoarja s klučavnico, notranjost v velurju ali umetnem usnju, lesena prestavna ročka, dodatni žarometi(z dodatnimi varovalkami). V nemčiji je bila brava notranjosti črna, za Italjanski trg ap so stranke lahko izbrale tudi bež vzorec.
No naposled sem le ugotovil, da se številka šasije ujema z avti Der Schwarze serie.
Značilnost teh avtov na zunaj je L2002 emblem na zadku. Emblem sem po iskanju od jeseni končno dobil NOS(new old stock), original nov namreč že kako desetletje ni na voljo. K takem redkem emblemu pa paše tudi nov 2002 emblem
Avtu sem zamenjal tudi manšeto prestavne ročke z originalno, prej je bila ta narejena iz umetnega usnja. Nažalost pa še nisem ugotovil kako preprečiti, da se manšeta med vožnjo sname, ker je zelo prožna in drseča. :!:
Ker me že dalj časa pestijo problemi zaradi zračnosti menjalniške ročke sem čez zimo nabavil nove puše, a se je izkazalo, da so za starejši tip menjalnika, za ta tip pa niso dobavljive :cry: No pa kaj bi jokal, če se pa lahko naredi za zmeraj... No naredile so se štiri nove puše iz medenine in se moram sedaj navadit na natančno prestavljanje
No Avtu se je spredaj dodala ojačitev vpetja amortizerjev. Za katero barvo bi se vi odločili?
Končno pa je na vrsto prišla tudi montaža sprednjega Alpina podaljška, začasno je še nepobarvan, ker nisem še točno se odločil ali bodo zračniki za zavore rdeče ali oranžne barve.
Na avtu se je tudi "obnovilo" mehanizem volana in sicer zamenjala so se vsa tesnila, očistilo dele in sestavilo nazaj skup. Stvar je bila pred obnovo tako dotrajana, da je začasno držalo v sebi samo mast, olje je kmalu odšel na tla garaže
Za konec vsega je dobil tudi menjavo olja in oljnega filtra, sinhronizacija vplinjačev in nastavitev le teh. Hkrati pa sem nastavil še predvžig, da sedaj je krivulja na računalniku tudi prava krivulja predvžiga, ki jo motor dobi
Po zamenjavi olja je bilo treba avto malo zapeljati z vsemi posodobitvami