@Wolf, dej mi kontakt prosim, bom kr original naročil.
Da se mal javim...
E12 je že zadnje cca. 3 tedne moj daily, tako da pridno nabira km. Ok,
večinoma pridno. Letos sva do zdej naklepala cca. 1.500 km.
Dokler gretje laufa, je temperatura vode normalna, se pa vseen izogibam nepotrebnim vožnjam. V toplih dnevih uporaba gretja za hlajenje motorja pomen, da se vozim v savni, ampak zarad kombinacije pomanjkanja časa in poškodbe nisem še nič rihtal glede pregrevanja, previsoko temperaturo pa jaz bolje prenašam kot stari, dobri M20...
Odziv folka je neverjeten.
Velikokrat pridem do avta in kdo hodi okoli in gleda, potem me sprašujejo, ga hvalijo (pa ni lih muzejski primerek), med vožnjo mi kažejo thumbs up, starejši povejo kakšno zgodbo iz mlajših let, najmlajši začudeno opazujejo...
V vmesnem času sem rihtal samo manjše stvari, ki so se sproti pojavile - menjava žarnic, popravilo stikala za luči ipd. Enkrat me je v tem času OSEL pustil na cedilu, na srečo in nesrečo pri kolegu pred bajto. Nesrečo zato, ker se mi je mudil naprej in je kolega hitr izkoristil priliko in mi ponudil prevoz s par let mlajšim Mercedesom, kao ''glej, kako dela.''
Ko sem opravil nujne obveznosti, sem prišel nazaj in ugotovil, da dobiva premalo benza, kar sem na hitro rešil, še doza motor spraya in OSEL je spet brcal.
Pelje se lepo - ok, ni v nulo - ampak glede na starost več kot solidno. Še najbolj me moti nagibanje pri bolj dinamičnem vstopu v ovinek, ampak to bom rešil, takoj ko bo pršlo podvozje na vrsto. Gume na avtu so stare in mal preperele, tko da relativno hitr zgubljajo tlak, mam pa doma že nove 17'' feltne, gume pa pridejo z mojega dailyja. Moči je premalo, sploh ker ne morem uporabljat polnega gasa zaradi razštelanega fergazerja, grem pa v kratkem po einspritz v Velenje (hvala, @Ježek!). Driftalnik lih ni, mi je pa včeri na mokri cesti nenamerno ratalo oddriftati čez križišče ob mešanih reakcijah folka na terasi lokala ob cesti.
Jbg, tudi dež je avto videl, ampak brez skrbi, bo sigurno komplet kleparsko in ličarsko zrihtan, ne bo zgnil. Po tem bo pa res samo še za lepo vreme...
Kaj še? Zlomljenega zica sem se ubistvu že navadil, pedala so idealno postavljena za heel & toe, zavorna tekočina v avtu je najbrž starejša od mene in jo bom kmalu zamenjal, sodelovanje brake boosterja je vprašljivo, to je pa tud to...
Aja, poraba! Večinoma mestna vožnja, poraba je cca. 6,2L
na 39km.
(Disclaimer: daily ni razbit in moja poškodba nima veze z nobenim avtom
)
Še foto material...
Uspešno preživela prvo ''daljšo'' relacijo do Škofje Loke, ponosno dvignjena antena v znak uspeha
Preživela točo
Skrito dogajanje za stikalom luči...
Primerjava velikosti z Ramom
In pa najvišja dosežena hitrost zaenkrat
Seveda gre za posnetek z nemškega Autobahna, razdalja za dobit tako hitrost je pa enaki razdalji med 3. izvozi na ljubljanski obvoznici
Dans sem se pa spravil napisat tale post o E12ki, ker sem gledal Harrisovo reportažo iz Goodwooda, v kateri velik kaže PFL E12 530i