Sicer tole ni na E30, pa vseeno zelo podobna zadeva (1.8 16V, 135KM)...
Na svojem Cliu 16V (ki ima serijsko 50-53mm izpuh) sem delal komplet izpuh, Supersprint kolektor, Clio II RS 172 200 celični katalizator (vhod 57mm, izhod 60mm), Clio III RS 197 srednji lonec (fi 60mm), ter Polo 1.9 SDI tipski zadnji lonec (fi 55mm). S to kombinacijo sem dobil ZELO pretočen izpuh, pa praktično serijsko glasnost, po zaslugi dizel zadnjega lonca. Dizli imajo zelo zadušene lonce (ker imajo pogosto samo enega), ki pa so vseeno precej pretočni. Zdaj po 2 letih je sicer malo pridobil na glasu, ampak glih toliko da se sliši da ni neka 1.4 prdula, drugače v kabini ga skoraj ne slišiš. Poleg tega imam še drug intake in je avto brez optimizacije elektornike pokazal 143KM, tako da nekaj efekta je definitivno dala tale kombinacija. Pa ima motor 200km km in pri 114k km obnovljeno glavo, ostalo še nič dotaknjeno
Tako da po zimi si bom na E30 dal pomoje enako kombinacijo. 172 katalizatorji zdržijo zelo dolgo (na Cliu ga imam od RS, ki je imel prevoženih 175k km ko sem ga vzel in še jest sem naredil enih 20k km, tako da jih ima blizu 200k km), saj sem naredil tehničnega po pol leta stanja brez najmanjših problemov s plini
Dobi se jih za 50-70€, srednjega od 197 pa sem dobil za smešnih 50€, starega pol leta, tako da me je komplet fi 60mm (razen zadnjega lonca, 55mm) izpuh prišel 320€ (od tega 55€ gibljiva cev, 45€ zadnji lonec in 120€ materjal + delo), s tem da je edino katalizator rabljen.
In mislim da je 55mm spodnja meja za 1.8-2.0 motor, da diha kot se zagre. Za 170+KM je v bistvu 60mm kar nuja, za 200KM pa ti 63mm ne uide, tako da grem na 60mm, ker škodi nič ne, je pa fajn osnova če se kej predeluje motor
Aja, delal mi je Novak iz LJ, narejeno v enem popoldnevu in eden redkih, ki mi ni težil da ne rabim 60mm in sploh ima orodje za krivit 60mm cevi tako kot se zagre.
Upam da ti kaj pomaga