
Avto se nahaja v Ljubljani, natančneje v Bežigradu.
Plusi:
- Avto je dejansko od prvega lastnika. Slednji je sicer pokojni in vozilo so prevzeli dediči.
- kilometri verjamem, da so realni. Avto je z izjemo nekaterih pomankljivosti salonski. Ni bil vožen pozimi.
- Zopet gre za ppfl, tokrat celo brez radia. Vse je v kompletu in original. Večina elementov v notranjosti itd. je kot novih!
- barva je navadna rdeča, ampak zaradi ohranjenosti in garažiranosti nikjer zbledela. Potrebuje samo dobro pranje in mogoče malo poliranja pa bo dejansko stanje laka kot novo.
- tudi motorni prostor in motor sta z izjemo nekaterih zadev videti odlično.
- z avtom pridejo zraven vsa možna originalna navodila, orodje, rezervno kolo,... prav tako v ''als neu'' stanju.
Minusi:
- Verjetno zaradi malo vlage v garaži so določeni deli podvozja malo oksidirali. Isto velja za spodnje dele odbijačov.
- Sprednji in zadnji odbijač sta na eni strani malo 'potisnjena', nič hujšega
- kislina akumulatorja je iztekala po kraku v motornem prostoru. Tam je edina večja rja (površinska)
- Bencin v tanku je star. Avto trenutno ne vžge. Potrebno bi bilo spucat in menjat vse tekočine. Zadnjih 8 let je namreč stal. Enako velja tudi za zavore ipd.
- Največji minus je verjetno ta, da je trenutno 5-11 ljudi, ki ta avto prodajajo.

Ali je vreden iskane cene? V takem stanju res ni dosti e30k, po drugi strani gre pa za goliča z najšibkejšo motorizacijo. Mogoče zanimiva e30 za kakšen manjši muzej. Bi ga pa bilo skoraj škoda 'dodelovati' in prčkati po njej.