Evo, ogled še enega primerka je za nami. Tokrat fergi, ponovno golič:
Avto se nahaja v Ljubljani, natančneje v Bežigradu.
Plusi:
- Avto je dejansko od prvega lastnika. Slednji je sicer pokojni in vozilo so prevzeli dediči.
- kilometri verjamem, da so realni. Avto je z izjemo nekaterih pomankljivosti salonski. Ni bil vožen pozimi.
- Zopet gre za ppfl, tokrat celo brez radia. Vse je v kompletu in original. Večina elementov v notranjosti itd. je kot novih!
- barva je navadna rdeča, ampak zaradi ohranjenosti in garažiranosti nikjer zbledela. Potrebuje samo dobro pranje in mogoče malo poliranja pa bo dejansko stanje laka kot novo.
- tudi motorni prostor in motor sta z izjemo nekaterih zadev videti odlično.
- z avtom pridejo zraven vsa možna originalna navodila, orodje, rezervno kolo,... prav tako v ''als neu'' stanju.
Minusi:
- Verjetno zaradi malo vlage v garaži so določeni deli podvozja malo oksidirali. Isto velja za spodnje dele odbijačov.
- Sprednji in zadnji odbijač sta na eni strani malo 'potisnjena', nič hujšega
- kislina akumulatorja je iztekala po kraku v motornem prostoru. Tam je edina večja rja (površinska)
- Bencin v tanku je star. Avto trenutno ne vžge. Potrebno bi bilo spucat in menjat vse tekočine. Zadnjih 8 let je namreč stal. Enako velja tudi za zavore ipd.
- Največji minus je verjetno ta, da je trenutno 5-11 ljudi, ki ta avto prodajajo. Izkupiček si namreč mislijo dediči razdeliti, zato jim je v interesu, da dobijo čim več. Za kakršnokoli zbijanje cene ipd., je bilo rečeno, da se morajo vsi skupaj dobiti in dati soglasje. Sam avto naj bi zato bil na voljo šele po novem letu.
Ali je vreden iskane cene? V takem stanju res ni dosti e30k, po drugi strani gre pa za goliča z najšibkejšo motorizacijo. Mogoče zanimiva e30 za kakšen manjši muzej. Bi ga pa bilo skoraj škoda 'dodelovati' in prčkati po njej.