Stran 1 od 1

E30 316i

OdgovorObjavljeno: 17 Dec 2014, 15:22
Napisal/-a lancer
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=917 ... 03:%20316i

Zgleda odlična osnova, če je vse res kar piše. Kdor kupuje se mu splača it pogledat :D

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 17 Dec 2014, 17:36
Napisal/-a Matej
Nikoli ni vse res, kar piše. ;)

Urko, mogoče poznaš? Če je res lep na zs. :p

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 17 Dec 2014, 20:32
Napisal/-a Jack747
Kok pa tole kej pokuri? :p
Šalo na stran... tudi mene zanima ali je res, kar oglas trdi. Kaj pa je načeloma boljše (lažje, bolj ugodno) za vzdrževat? 316 ali 316i?

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 17 Dec 2014, 21:20
Napisal/-a lancer
Vsekakor je bolje 1.6i (m40) kot 1.6 fergi. Sicer so m40 znani po tem, da radi klenkajo ampak če dobiš zdrav motor ni problema samo zobati jermen menjaš redno pa je. Pri 1.6 so problemi z fergazarjem...

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 17 Dec 2014, 22:20
Napisal/-a Hoonigan
Za enak denar prodam jaz mojega, sicer res fergija, je pa avto karoserijsko lep, na njem dela vse, ima nekaj kosov opreme več, zraven dam pa (poleg 15-colskih litih felten, ki so na avtu,) še komplet originalnih BBSk Styling 5 z gumami in nekaj rezervnih delov...
Brez BBS kompleta pa dam mojega za samo 1k... :)

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 18 Dec 2014, 07:04
Napisal/-a marc
Po slikah mi je sumljiva zadnja vezna. Imam občutek da so nekaj že pacali (prebarvana, pa malenkost zvita če se ne motim). Pa tudi notranjost je malo zanemarjena (masažno prevleko ima pa isto kot sem jo dobil tudi jaz na konzulu :)) ). Ni rečeno, da zaradi tega ni vreden tega denarja. Bi bilo za pogledat, sprednji del izgleda fabriški brez večjih luftov. :D

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 18 Dec 2014, 23:02
Napisal/-a Urko
Sem šel pogledat ta avto, glede na to, da mi je ravno za vogalom.

In da komu prihranim pot in čas, ker avto jasno ni tak kot bi si človek mislil po napisanem oglasu.

- dejansko je od 1. lastnika, mapa v predalu popolna (navodila v DE, prevod, servisna,...)
- ni 316i ampak 316 YU fergi.
- karoserija je rjava na vseh tipičnih mestih: Vsi robovi kolotekov, vsa vrata spodaj, na pragovih tam kjer gredo ven stebrički, zadnja vezna cveti. Desni notranji kolotek katastrofa. Cev za tankanje obešena z žico, ker je nosilec odrjavel. Sprednji del in motorni prostor o.k., spredaj nikoli razbit, tudi drugače izgleda vse v prvi barvi. Streha na levi strani pri C stebričku malo valovita, izgleda kot da bi kaj padlo gor...
- notranjost odlično. Tepihi suhi, sedeži brez poškodb, tudi voznikov brez sledov obrabe. Volan precej zglajen za te kilometre, ampak dosti več km nima.
- testna vožnja: hladen motor je vžgal v hipu. Na čoku tekel nemirno. Ne spomnim se več, če je to normalno... Prestavna ročica ima precej lufta, vseeno se z menjalnikom upravlja tekoče. Volan stoji rahlo postrani, je neverjetno trd (ni serva), tudi med vožnjo kljub 175/14'' gumam ni tistega e30 lahkotnega filinga v rokah?! Podvozje je čvrsto, izgleda brez luftov, zavore primejo o.k. šele ko je pedal pritisnjen že precej globoko. Motor pospešuje zvezno, teče presenetljivo tiho in ogret tudi mirno.
- servisna evidenca pomanjkljiva, zadnji listek iz leta 2004, ko je bilo cca 130 000 km.

Toliko na kratko, imel sem 20 minut časa in to je to. Moje mnenje je, da je avto solidna osnova, rabi delo predvsem na pločevini. Če pa ga kdo rabi za zvozit je pa super. Delal bo še par let b.p.

Re: E30 316i

OdgovorObjavljeno: 18 Dec 2014, 23:12
Napisal/-a marc
Sepravi toliko denarja, toliko muzike. Sprednji konec že po slikah lep izgleda ja, zadaj sem imel mešane občutke. Kar se volana tiče, dolga leta sem bil brez servota v e30 in je brez med vožnjo res malenkost trši. Če si opazil res kaj postrani potem vprašanje kaj je na stvari.