ECU (DME)

ECU (DME)

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 01 Jan 2015, 23:38

Zdravo,
obnova mojega motorja je pri koncu, tako da se sedaj ukvarjam z detalji, in se mi pojavi nekaj pomislekov...
Motor je v osnovi iz e36 coupe (1993), brez ews, adapter za priklop motorne elektronike na karoserijo od e30 sem že izdelal.

V želji da bo celoten avto čim bolj podoben originalu, sem na motorju zamenjal rampo za gorivo, celoten sesalni koletor in pokrov ventilov za tiste iz e30.

Po vzoru iz te teme (http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=225616) pa sem določene dele vakuum cevk odstranil.

Sedaj pa se mi pojavi vprašanje kako bo motor deloval z ECU-jem iz iz e36, glede na to da je sesalni kolektor zamenjan z tistim iz e30 (ni disa ventila in ostalih vakuum cevk).

Kaj priporočate, naj obdržim standardni ECU ali naj poiščem tistega ki je v osnovi za e30is ? Motorna elektronika je sicer od e36 Si lahko pomagam z eprom čipom (ki naj bi povečal tudi moč), bi morda pomagal eprom čip za e30 in ga vgradim v ECU od e36?
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: ECU (DME)

OdgovorNapisal/-a lancer » 01 Jan 2015, 23:52

Jaz bi dal tudi e30 DME, glede na to da si menjal sesalne kolektorje, šobe, odstranil diso... Motor bo deloval na e36 računalnik samo je vprašanje, če optimalno. Najbole vse zamenjat z e30 deli ali pa pustit original e36 motor, tako bi jaz naredil...
Uporabniški avatar
lancer
 
Prispevkov: 179
Pridružen: 31 Okt 2014, 22:40

Re: ECU (DME)

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 02 Jan 2015, 00:05

Tudi sam se nagibam v to smer, šobe so od e36, vendar po kataloških vidim da so popolnoma enake kot pri e30. Torej moram poiskati še DME od e30...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18


Vrni se na m42

cron