Stran 1 od 1

K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2017, 22:35
Napisal/-a pero27
Potrebujem m10 blok z 89mm cilindri (1.8L ali 2.0L) od e21 ali e30.
Od e10 ga imam pa hudič na izpušni strani nima lukenj za e21 nosilec. Valda se da nardit adapter ali nov nosilec, pa nočem! [-x

Uglavnem nucam tak blok, cilindri so lahko v slabem stanju, ker bo itak šel na 90mm, glavno da ni počen ali prerustan.
Potencialno vzamem tudi kompleten 1.8 bottom end ali komplet motor, ne zanimajo me pa preveč odlični in muzejski primerki kompletnih motorjev z neverejtno kompresijo, ker bo itak šel v dele za blok in mi jih je škoda razstavit...

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 10 Avg 2017, 00:44
Napisal/-a Tin
imam od e30 1,8 komplet spodni konec....

040 384 760

lp.Tin

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 12 Avg 2017, 16:11
Napisal/-a pero27
Se še kar išče...
Kaj je zdej to? Teh b18 motorjev bi moglo bit ko dreka...

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 12 Avg 2017, 19:33
Napisal/-a KockaE30
Haha, ja, ne več. Že kar nekaj časa na žalost... smo že iskali m10b18 in je izredno težko najdit. :)

Če boš tako in tako brusil blok na 90mm, zakaj ne bi uporabil m10b16 bloka? Končen rezultat je tako in tako isti, samo več materiala ostane od brušenja. :)

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 13 Avg 2017, 15:23
Napisal/-a pero27
Jah... jeba je da rezultat ni isti, ker vlitki baje niso isti in ti ostane precej manj stene (3mm na vsako stran iz fi84 na fi90).
Mal je loterija kako lepo so bla poravnana peščena jedra za vodni plašč pri vlivanju - lahko se izide, lahko pa na eni strani dobiš pretanko steno in poči...
Sej zdej je Tin neki skopal iz kupa pa grem preverit kaj ima.

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 13 Avg 2017, 15:51
Napisal/-a KockaE30
Hja, kolikor jaz vem ostane čisto dovolj stene..

Glede na to da je Tin že enkrat za en odbit M10 projekt (180hp atmosferskih kar je nenormalno na 2.0 8v motorju) uporabil povrtan fergi blok na 2.0 (89mm stena) pa je zdržalo brez problemov... Ne vem no, pomoje ne bi bilo frke če bi šel po tej poti.

Predlagam tudi da o tem malo povprašaš uporabnika @FR Wolf, on je mojster za M10 motorje in razlike med njimi. :)

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 13 Avg 2017, 17:56
Napisal/-a pero27
Ostane al pa ne ostane, odvisno kakšen dan je mel model v livarni in kako se je potrudil z kalupom; brezveze se it to loterijo če se da dobit 89mm blok in se ga povrta na 90mm.
Z Tinovim motorjem v e30 sem dobro seznanjen, moj računam da nebo daleč stran po konjih (se bom vseeno ustavil pri 292 namesto 306).
Z Wolfom imava pa tudi redne debate ;)

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 14 Avg 2017, 00:00
Napisal/-a KockaE30
No potem pa vidim da imaš vse pod kontrolo. Vso srečo s projektom. :)

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 22 Avg 2017, 11:18
Napisal/-a Grega94
Še iščeš?

Re: K: M10 blok motorja

OdgovorObjavljeno: 01 Sep 2017, 13:50
Napisal/-a pero27
Evo, dobil od Gregata.
Ko sem razstavil zadevo sem ugotovil da je en cilinder kar globoko korodiran, ampak mislim da se bo glihzaglih spucalo.
Pa ketna je stopila eno vodilo v prafaktorje ampak ni preskočila?! Neverjetno uglavnem.

No tako da se lahko zaklene