P: 318i Touring
Objavljeno: 04 Okt 2015, 19:03
Recimo, da se stvari odvijajo v nekoliko drugačno smer in bi bil pripravljen prodat svojega Touringa...
Standard Touring oprema (ABS, klima, servo, stabilizator zadaj, diski zadaj, hlajeni diski spredaj,...), svetla notranjost.
Avto ima na števcu 245k km, z njim sem naredi 35k km.
Napake:
rezervar pušča na spoju, če je v njem več kot 35l bencina
standard M40 napake (slaba odmična, glasni dročniki)
rahlo zvita zadnja leva roka (posledica nesreče prejšnjega lastnika)
glasen zadnji levi ležaj
standard luft na pogonskem sklopu pri teh kilometrih z original deli
klima nekje pušča (lani je še normalno hladila, letos ne več)
malo lufta na servo letvi
počasi odstopa blago na stropu
raztrgan sedalni del voznikovega sedeža
nepravilno delujoč rele zadnjega brisalca
rja na standard mestih (sprednji del pragov, vogal pri nogah na obeh straneh, spodnji rob vrat)
Kaj je bilo narejeno na avtu:
menjani vsi končniki, puše in gumice na sprednjem delu podvozja
menjane svečke, razdelilna kapa, tesnilo pokrova ventilov
Bilstein B8 amortizerji
AP vzmeti
lastnik pred mano je menjal visko, zavore in naredil veliki servis
novo vetrobransko steklo
Da ni vse tako črno, dam zraven (po želji) kar nekaj stvari:
zadnji most z navarjenimi ploščicami za nastavljanje optike (vračunano, da je leva roka rahlo zvita), ekscentrični vijaki, vprašani novi Meyle HD puši, nove gumice stabilizatorja, puše rok
nov zadnji ležaj
motorni in prtljažni prostor brez rje
Westfalia vlečna kljuka z el. napeljavo
nove E9x zgornje šalce vzmeti (avto spredaj spustijo 12mm)
25% LSD brez ohišja
sprednji mehanizmi el. pomika stekel
druga zelena karoserija, ki je v 90% porihtana rja, s strešnim oknom, vsemi vrati brez rje, brez papirjev in številk (možen nakup papirjev 320i)
3 komplete platišč:
original 14"
15" poširjene jeklenke (7.5/8.1") z zimskimi gumami 195/55-15
15" poširjene alu (8/9") z letnimi gumami 195/55-15
Homologirane vzmeti in v homologacijskem kartončnu vpisana dimenzija 195/55-15
Trenutno nedelujoč motor, crknil med vožnjo, sumim na napako v el. napeljavi, nič hujšega, ker je prej delal OK.
Avto ni nek biser, bil je edini Touring takrat naprodaj v roku 2 let in sem ga pač vzel, čeprav sem vedel da ni ravno najboljša osnova. Avto mi je super in imam kar nekaj robe zanj, ampak je trenutno prioriteta drugje, v svet E30 se definitivno še vrnem, ampak verjetno v bolj "športni" verziji
Razlog prodaje je pomanjkanje časa in volje za obnovo oz. prestavitev karoserije. Zamislil sem si zeleno karoserijo na tem podvozju, 8/9" platišča z zlato sredico in poliranim robom, rjavo/bež notranjost z original športnimi sedeži, štrom šipe, M42/M44 in LSD, kar bi bil super all arounder z zelo solidno porabo in OK pospeški ter super lego. Če se ne proda, se ga mogoče vseeno lotim nekoč...
Par slik:
Najraje bi dal vse v kompletu, da se nekdo tega loti in stvar zaključi. Stvari posebej ne prodam dokler ne gre avto v celoti, iz razloga, da če se ne proda, se upam da enkrat v prihodnosti zrihta.
Za avto sem dal 1100€, vanj vložil še dobrih 1000€, dodatna oprema (2 kompleta platišč, LSD, kljuka) dobrih 800€, tako da za res vse vse v kompletu bi želel nekje 1800€, za sam avto 1300€ tak kot je trenutno, brez dodatne opreme in karoserije+vrat.
Cene in oprema je stvar dogovora. V poštev pride edino menjava za E36 Compact ali 2 vratna E30 s solidno karoserijo (lahko 316i brez opreme).
Info na 031/898-702
Standard Touring oprema (ABS, klima, servo, stabilizator zadaj, diski zadaj, hlajeni diski spredaj,...), svetla notranjost.
Avto ima na števcu 245k km, z njim sem naredi 35k km.
Napake:
rezervar pušča na spoju, če je v njem več kot 35l bencina
standard M40 napake (slaba odmična, glasni dročniki)
rahlo zvita zadnja leva roka (posledica nesreče prejšnjega lastnika)
glasen zadnji levi ležaj
standard luft na pogonskem sklopu pri teh kilometrih z original deli
klima nekje pušča (lani je še normalno hladila, letos ne več)
malo lufta na servo letvi
počasi odstopa blago na stropu
raztrgan sedalni del voznikovega sedeža
nepravilno delujoč rele zadnjega brisalca
rja na standard mestih (sprednji del pragov, vogal pri nogah na obeh straneh, spodnji rob vrat)
Kaj je bilo narejeno na avtu:
menjani vsi končniki, puše in gumice na sprednjem delu podvozja
menjane svečke, razdelilna kapa, tesnilo pokrova ventilov
Bilstein B8 amortizerji
AP vzmeti
lastnik pred mano je menjal visko, zavore in naredil veliki servis
novo vetrobransko steklo
Da ni vse tako črno, dam zraven (po želji) kar nekaj stvari:
zadnji most z navarjenimi ploščicami za nastavljanje optike (vračunano, da je leva roka rahlo zvita), ekscentrični vijaki, vprašani novi Meyle HD puši, nove gumice stabilizatorja, puše rok
nov zadnji ležaj
motorni in prtljažni prostor brez rje
Westfalia vlečna kljuka z el. napeljavo
nove E9x zgornje šalce vzmeti (avto spredaj spustijo 12mm)
25% LSD brez ohišja
sprednji mehanizmi el. pomika stekel
druga zelena karoserija, ki je v 90% porihtana rja, s strešnim oknom, vsemi vrati brez rje, brez papirjev in številk (možen nakup papirjev 320i)
3 komplete platišč:
original 14"
15" poširjene jeklenke (7.5/8.1") z zimskimi gumami 195/55-15
15" poširjene alu (8/9") z letnimi gumami 195/55-15
Homologirane vzmeti in v homologacijskem kartončnu vpisana dimenzija 195/55-15
Trenutno nedelujoč motor, crknil med vožnjo, sumim na napako v el. napeljavi, nič hujšega, ker je prej delal OK.
Avto ni nek biser, bil je edini Touring takrat naprodaj v roku 2 let in sem ga pač vzel, čeprav sem vedel da ni ravno najboljša osnova. Avto mi je super in imam kar nekaj robe zanj, ampak je trenutno prioriteta drugje, v svet E30 se definitivno še vrnem, ampak verjetno v bolj "športni" verziji
Razlog prodaje je pomanjkanje časa in volje za obnovo oz. prestavitev karoserije. Zamislil sem si zeleno karoserijo na tem podvozju, 8/9" platišča z zlato sredico in poliranim robom, rjavo/bež notranjost z original športnimi sedeži, štrom šipe, M42/M44 in LSD, kar bi bil super all arounder z zelo solidno porabo in OK pospeški ter super lego. Če se ne proda, se ga mogoče vseeno lotim nekoč...
Par slik:
Najraje bi dal vse v kompletu, da se nekdo tega loti in stvar zaključi. Stvari posebej ne prodam dokler ne gre avto v celoti, iz razloga, da če se ne proda, se upam da enkrat v prihodnosti zrihta.
Za avto sem dal 1100€, vanj vložil še dobrih 1000€, dodatna oprema (2 kompleta platišč, LSD, kljuka) dobrih 800€, tako da za res vse vse v kompletu bi želel nekje 1800€, za sam avto 1300€ tak kot je trenutno, brez dodatne opreme in karoserije+vrat.
Cene in oprema je stvar dogovora. V poštev pride edino menjava za E36 Compact ali 2 vratna E30 s solidno karoserijo (lahko 316i brez opreme).
Info na 031/898-702