Stran 1 od 3

P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2015, 19:03
Napisal/-a kmetek
Recimo, da se stvari odvijajo v nekoliko drugačno smer in bi bil pripravljen prodat svojega Touringa...

Standard Touring oprema (ABS, klima, servo, stabilizator zadaj, diski zadaj, hlajeni diski spredaj,...), svetla notranjost.
Avto ima na števcu 245k km, z njim sem naredi 35k km.

Napake:
rezervar pušča na spoju, če je v njem več kot 35l bencina
standard M40 napake (slaba odmična, glasni dročniki)
rahlo zvita zadnja leva roka (posledica nesreče prejšnjega lastnika)
glasen zadnji levi ležaj
standard luft na pogonskem sklopu pri teh kilometrih z original deli
klima nekje pušča (lani je še normalno hladila, letos ne več)
malo lufta na servo letvi
počasi odstopa blago na stropu
raztrgan sedalni del voznikovega sedeža
nepravilno delujoč rele zadnjega brisalca
rja na standard mestih (sprednji del pragov, vogal pri nogah na obeh straneh, spodnji rob vrat)


Kaj je bilo narejeno na avtu:
menjani vsi končniki, puše in gumice na sprednjem delu podvozja
menjane svečke, razdelilna kapa, tesnilo pokrova ventilov
Bilstein B8 amortizerji
AP vzmeti
lastnik pred mano je menjal visko, zavore in naredil veliki servis
novo vetrobransko steklo


Da ni vse tako črno, dam zraven (po želji) kar nekaj stvari:
zadnji most z navarjenimi ploščicami za nastavljanje optike (vračunano, da je leva roka rahlo zvita), ekscentrični vijaki, vprašani novi Meyle HD puši, nove gumice stabilizatorja, puše rok
nov zadnji ležaj
motorni in prtljažni prostor brez rje
Westfalia vlečna kljuka z el. napeljavo
nove E9x zgornje šalce vzmeti (avto spredaj spustijo 12mm)
25% LSD brez ohišja
sprednji mehanizmi el. pomika stekel
druga zelena karoserija, ki je v 90% porihtana rja, s strešnim oknom, vsemi vrati brez rje, brez papirjev in številk (možen nakup papirjev 320i)
3 komplete platišč:
original 14"
15" poširjene jeklenke (7.5/8.1") z zimskimi gumami 195/55-15
15" poširjene alu (8/9") z letnimi gumami 195/55-15

Homologirane vzmeti in v homologacijskem kartončnu vpisana dimenzija 195/55-15

Trenutno nedelujoč motor, crknil med vožnjo, sumim na napako v el. napeljavi, nič hujšega, ker je prej delal OK.

Avto ni nek biser, bil je edini Touring takrat naprodaj v roku 2 let in sem ga pač vzel, čeprav sem vedel da ni ravno najboljša osnova. Avto mi je super in imam kar nekaj robe zanj, ampak je trenutno prioriteta drugje, v svet E30 se definitivno še vrnem, ampak verjetno v bolj "športni" verziji :-bd

Razlog prodaje je pomanjkanje časa in volje za obnovo oz. prestavitev karoserije. Zamislil sem si zeleno karoserijo na tem podvozju, 8/9" platišča z zlato sredico in poliranim robom, rjavo/bež notranjost z original športnimi sedeži, štrom šipe, M42/M44 in LSD, kar bi bil super all arounder z zelo solidno porabo in OK pospeški ter super lego. Če se ne proda, se ga mogoče vseeno lotim nekoč...

Par slik:

Slika

Slika

Slika

Slika


Najraje bi dal vse v kompletu, da se nekdo tega loti in stvar zaključi. Stvari posebej ne prodam dokler ne gre avto v celoti, iz razloga, da če se ne proda, se upam da enkrat v prihodnosti zrihta.

Za avto sem dal 1100€, vanj vložil še dobrih 1000€, dodatna oprema (2 kompleta platišč, LSD, kljuka) dobrih 800€, tako da za res vse vse v kompletu bi želel nekje 1800€, za sam avto 1300€ tak kot je trenutno, brez dodatne opreme in karoserije+vrat.

Cene in oprema je stvar dogovora. V poštev pride edino menjava za E36 Compact ali 2 vratna E30 s solidno karoserijo (lahko 316i brez opreme).

Info na 031/898-702

Re: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 04 Okt 2015, 19:21
Napisal/-a kmetek
Še par slik stanja avta in stvari, ki so bile menjane, oz. gredo zraven...

Podvozje (gewinde so za 45mm vzmetne noge, če kdo rabi...), kljuka, smerniki, ledvičke

Slika


Za silo sanirana rja na habi, drugače rob brez rje

Slika


Sprednji + zadnji deli podvozja + nosilca motorja (1/3 original BMW, 1/2 Meyle/HD, ostalo kar se je dalo dobit)

Slika


Zamenjana roba (pozabil na tesnilo izpušnega kolektorja, tudi to je novo, skupaj s toplotnim ščitom za svečke)

Slika


Rja na robu prtljažnika, ter spredaj pri nogah (le ta je bila za silo sanirana, da ni luknje skozi), še to, zadnje obrobe so vizuelno zelo lepe, praktično brez rje (nekaj malega vizualne kjer je pesek "speskal" barvo)

Slika

Slika

Slika


Druga karoserija z vrati brez rje

Slika


Platišča pred obdelavo in po 2000 brušenju

Slika

Slika


To je to, mislim da se da oceniti približno situacijo avtomobila in da se vidi, da nisem tip, ki bi avto samo zvozil, ampak tudi kar nekaj vložim vanj. Žal mi za tega zadnje čase primankuje časa in tudi € gredo prioritetno v drug avto...

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 05 Okt 2015, 23:02
Napisal/-a ICI #53
Bi dal mogoče kljuko, LSD ali platišča posebej?

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 05 Okt 2015, 23:21
Napisal/-a kmetek
Zaenkrat še ne (kljuka je deloma itak že na avtu), kot pravim, če gre avto, gredo ali kosi z njim, ali mogoče kasneje. Čeprav LSD in platišča skor raj imam doma na polici, kot da jih dam napol zastonj, žal...

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 20 Okt 2015, 20:14
Napisal/-a kmetek
V roku 2 tednov se dokončno odločim ali gre avto v kose, ali zrihtam in vozim še čez zimo...

Če se nabere dovolj interesa za kakšne "vrednejše" kose, bi se lažje odločil za ga dat v kose.
Med vrednejše stvari štejem:

- platišča Remotec 8/9x15 z letnimi gumami 195/55-15
- poširjena jeklena platišča 7.5/8.1x15 z zimskimi gumami 195/55-15
- Bilstein B8 + vzmeti
- 25% LSD
- papirji za `91 318i Touring (v homologaciji so vpisane vzmeti in 195/55-15 gume)
- komplet klima (delujoča ampak nekje očitno malo pušča)
- sprednje 51mm vzmetne noge s hlajenimi 262mm diski in ploščicami + čeljusti
- zadnji most + roke z diski (ena roka je zvita, ampak so na mostu navarjene ploščice za nastavljat naklon in stek, katere so že zamaknjene glede na zvito roko)

- zelena karoserija: zraven dam 4 zelo lepa vrata v isti barvi, zelo lepo sprednjo havbo v modri barvi in precej lepo zadnjo, isto v modri barvi, komplet sivo (bolj slabo ohranjeno) notranjost, črne vratne tapete, zadnjo klop in nekaj plastik prtljažnika, pa še ogromno robe...

Torej, če se za začetek nabere za nekih 700-900€ robe, ki bi šla v promet, bi ga dal v kose že prej, če ne pa kasneje, oz. si vseeno pustim doma vse kar rabim za sestavo 319iS Touring :-bd

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 28 Okt 2015, 17:49
Napisal/-a kmetek
Torej, odločitev je padla, Touring gre komplet v kose ~x( Ker verjamem da se bo slej ko prej spet prebudila želja po E30, si bom takrat kupil boljšo osnovo in tam delal naprej, tako da ne gre za prodajo iz nezanimanja za to sceno in vožnjo z avtom :-bd

Deli, kateri so rezervirani in/ali prodani:

Platišča Remotec + gume: prodano
LSD: prodano
Jeklena platišča + gume: prodano

Števec z obratomerjem: rezervirano (Jan, Alpinestars, Miha)
Meglenke + napeljava: rezervirano (Jan, Nejc)
Komplet klima: rezervirano (Dule)
Zadnje roke z diski: deloma rezervirano (Nejc, Dule)
Komplet za servo volan: rezervirano (Jan)
Sprednje luči: rezervirano (Nejc)
Motor s karterjem in nosilci: rezervirano (Aleš)
Bilstein B8 + vzmeti: rezervirano (Aleš)
Zadnji most: rezervirano (Lovro)
Sprednje zavore + vzmetne noge: rezervirano (Nejc, Aleš, Lovro)
Zadnji dif: rezervirano (Dule, Lovro)
Volan: rezervirano (Lovro)
Westfalia kljuka: rezervirano (Jože)
Sprednji roki, stabilizator štangici, komplet volanski končniki, zadnji stabilizator + štangici: rezervirano (Monster530D)



Deli, kater so še na voljo in neke okvirne cene:

Papirji 318i Touring 1991, homologirane nižje vzmeti in 195/55-15 gume: 50€
Menjalnik, dela normalno, samo v vzvratno gre bolj na trdo: 2x sixpack
Zadnji most s ploščicami za nastavljanje optike, vijaki, speskan in pobarvan, novi Meyle HD puši: 80€
Sprednji roki z novimi (voženi 15k km) končniki in pušami: 70€ - rezervirano
Notranji in zunanji volanski končniki (voženi 15k km): 40€ - rezervirano
Nosilca motorja M40 (vožena 15k km): 15€
Visko sklopka (vožena cca. 40-50k km): 20€
Zadnji rolo prtljažnika: 40€
2 meseca stara sprednja šipa: 50€ + demontaža
Kljuka Westfalia z napeljavo: 50€ - rezervirano
Zadnji 168 dif, razmerje 4.27, polsovine, zraven dam še novo pušo za pokrov difa: 50€
+ še vse ostalo kar ostane od avta, vsa notranjost, elektrika, stikala in ostale malenkosti

Posebej pa je recimo da naprodaj še ena karoserija, katera je v 90% odpravljena rja in je za porihtat samo še par stvari. Tiste, katere manjkajo ali niso ravno najboljše, dam zraven iz te karoserije.
Tam recimo manjkajo nosilci rezervarja, jih odrežem ven iz te, desna obroba je bila butnjena, jo odrežem iz te karoserije, enako lahko sprednjo vezno, katera je tam malo zvita spodaj. Pač, da se lepo skompletira tako kot se zagre.
Po papirjih je 1989 320i, zelene barve, šibedah. Zraven so v barvi karoserije vsa 4 vrata, zraven dam zadnjo modro havbo z zelo malo rje, ter sprednjo modro praktično brez rje, lahko tudi oba odbijača v solidnem stanju (zadnji ima že izrez za kljuko).

Cene niso fiksne, marsikakšno malenkost podarim oz. prodam za simbolično ceno, ker mi ni namen obirat folk, ampak raje vidim da scena čimbolj zaživi pri nas in da so deli dostopni po zmernih cenah. Vseeno pa sem v vse kar je naprodaj vložil 2800€, tako da nekaj bi seveda rad dobil nazaj iz tega, da si ne delam prehudega minusa...

Najbolje da mi pišete na PM ali pokličete na 031/898-702. Slik vsega zaenkrat ne bom delal, kogar kaj zanima naj pove, poslikam in prilepim tu notri :) Nekaj pa jih je v galeriji na linku: https://picasaweb.google.com/1093990174 ... 61/Touring

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 29 Okt 2015, 10:05
Napisal/-a schik
Zadaj imaš diske? Kolikor sem gledal je zadnje preme vse enake?

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 29 Okt 2015, 15:58
Napisal/-a kmetek
Ja zadaj so diski, most je enak pri vseh.

Še enkrat napišem, da ne bo nesporazumov... Zadnja leva roka je rahlo zvita (0.5° manjši naklon) in temu primerno je tudi ploščica za naklon zavarjena nekje 4-5mm nižje, da se to razliko popravi.
Tako da moj most + vaše roke, ne bo naklon enak oz. bo razpon nastavitve naklona zelo majhen.
Moje roke + vaš most, bo še vedno naklon 0.5° manjši
Moj most + moje roke, zadeva šila kot da roka ne bi bila zvita. Zraven dam še ležaj, kateri je zaradi udarca postal glasen. Imam tudi izpisek iz optike...

Samo toliko, da ne pišem ravno vsakemu posebej kako je z rokami in kako je z mostom... Oboje je uporabno, najboljše skupaj, posamezno pa pogojno oz. odvisno kakšne so želje/nameni... :-bd

Update-an zgornji seznam rezervirane robe...

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 30 Okt 2015, 03:48
Napisal/-a ICI #53
Jebemo sunac! Kdo ma špero!!! :ymdevil:

Re: P: 318i Touring

OdgovorObjavljeno: 31 Okt 2015, 19:35
Napisal/-a Matej
ICI #53 napisal/-a:Jebemo sunac! Kdo ma špero!!! :ymdevil:

:D