Lučka za akumulator sveti ko ni kontakta
Objavljeno: 05 Avg 2017, 03:51
Torej situacija je taka.
Zamenjali smo zaribani M10 1.6f motor za ne-zaribanega M10 1.6f. Napeljava je ostala ista torej ta ki je že bila na prejšnjem motorju v avtu. Ko smo vse sestavili skupaj smo avto vžgali na kable (ker je bil noter prazen akumulator). Ko smo priklopili kable se je brez kontakta posvetila lučka za akumulator. Tega v tistem trenutku sicer sploh nismo opazili. Ko sem dal kontakt, je ta lučka ugasnila, prižgale so se pa ostale (za olje, servisni interval, itd itd itd), kot bi človek pričakoval. Avto smo vžgali in je delal kakšno minuto, potem pa smo kable odklopili. Avto je takoj ugasnil.
To se nam je zdelo čudno, zato je bil naslednji korak to da smo dali v avto poln akumulator (z avta s katerega smo prej potegnili kable). Simptomi so bili podobni, s to razliko da sedaj je avto deloval brez kablov. Ampak, še zmeraj je čudno da lučka za akumulator sveti ko ni kontakta, ko pa je kontakt vključen pa NE sveti.
Ima kdo kakšno idejo če smo slučajno lahko kaj zaj*ali da se pojavlja tale težava?
Torej še enkrat, za povzetek:
Motor je bil menjan, inštalacija je ostala od avta, prav tako tudi alternator, ki smo ga prestavili, ker ga drug motor ni imel.
Ko priključimo akumulator in kontakta ni se lučka za akumulator prižge
Ko vključiš kontakt se lučka takoj ugasne, tudi če avta ne zaženeš. Vse ostale lučke delajo normalno.
Ko motor zaženeš, deluje normalno, tako kot tudi vse ostalo. Če odklopiš akumulator avto ugasne.
Avto ima tudi ločeno speljan gumb za štarter. To prej nikoli ni povzročalo težav, tako da jih verjetno tudi sedaj ne. Vseeno pa raje omenim.
Zamenjali smo zaribani M10 1.6f motor za ne-zaribanega M10 1.6f. Napeljava je ostala ista torej ta ki je že bila na prejšnjem motorju v avtu. Ko smo vse sestavili skupaj smo avto vžgali na kable (ker je bil noter prazen akumulator). Ko smo priklopili kable se je brez kontakta posvetila lučka za akumulator. Tega v tistem trenutku sicer sploh nismo opazili. Ko sem dal kontakt, je ta lučka ugasnila, prižgale so se pa ostale (za olje, servisni interval, itd itd itd), kot bi človek pričakoval. Avto smo vžgali in je delal kakšno minuto, potem pa smo kable odklopili. Avto je takoj ugasnil.
To se nam je zdelo čudno, zato je bil naslednji korak to da smo dali v avto poln akumulator (z avta s katerega smo prej potegnili kable). Simptomi so bili podobni, s to razliko da sedaj je avto deloval brez kablov. Ampak, še zmeraj je čudno da lučka za akumulator sveti ko ni kontakta, ko pa je kontakt vključen pa NE sveti.
Ima kdo kakšno idejo če smo slučajno lahko kaj zaj*ali da se pojavlja tale težava?
Torej še enkrat, za povzetek:
Motor je bil menjan, inštalacija je ostala od avta, prav tako tudi alternator, ki smo ga prestavili, ker ga drug motor ni imel.
Ko priključimo akumulator in kontakta ni se lučka za akumulator prižge
Ko vključiš kontakt se lučka takoj ugasne, tudi če avta ne zaženeš. Vse ostale lučke delajo normalno.
Ko motor zaženeš, deluje normalno, tako kot tudi vse ostalo. Če odklopiš akumulator avto ugasne.
Avto ima tudi ločeno speljan gumb za štarter. To prej nikoli ni povzročalo težav, tako da jih verjetno tudi sedaj ne. Vseeno pa raje omenim.