Stran 1 od 1

obratomer na e30

OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2015, 21:26
Napisal/-a MCdeedee
mene pa zanima če bi deloval obratomer na 316i, pa kje bi ga lahko kasneje nabavu, pač ko nabavim e30 seveda :D
vem da je neumno uprašanje za nekatere, ampak hočem bit 100% siguren :D

Re: obratomer na e30

OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2015, 23:30
Napisal/-a Grega94
MCdeedee napisal/-a:mene pa zanima če bi deloval obratomer na 316i, pa kje bi ga lahko kasneje nabavu, pač ko nabavim e30 seveda :D
vem da je neumno uprašanje za nekatere, ampak hočem bit 100% siguren :D

Zdravo, preverjeno zadeva deluje ;) Sam sem spravil obratomer v 316...prej je bila notri ura, sem pa iz dveh števcev skombiniral enega.
Izgleda takole Slika
Mi pa zadeva lepo laufa...

Re: obratomer na e30

OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2015, 23:32
Napisal/-a MCdeedee
Kaj to fergi al einspric, jst sprasujem za einspric hehe

Re: obratomer na e30

OdgovorObjavljeno: 04 Maj 2015, 23:54
Napisal/-a Grega94
Fergi :D mislim da ima konektor že nasplošno zraven za obrate in je v primeru ure pač neizkoriščen, tak da ne bi smelo bit problemov, važno je da najdeš pravi števec od 4zyl...

Re: obratomer na e30

OdgovorObjavljeno: 06 Maj 2015, 09:39
Napisal/-a Fleko
Kolikor jaz vem samo uporabiš codierstecker iz ure (če ima za porabo merit) in vtakneš v obratomer in bi moral pravilno kazati.

Re: obratomer na e30

OdgovorObjavljeno: 15 Apr 2016, 07:48
Napisal/-a mali
Živ

Potrebujem eno pomoč okoli obratomerja.
Na lagerju imam števec z obratomerjem letnik 83. in letnik 88 od FL.
Izgled letnika 83 je meni osebno veliko lepši kot FL, pa še tiste kvante za trenutno porabo nima spodaj.

Težava je pa sledeča: FL mi deluje, le trenutna poraba ne. Ko pa priklopim letnik 83 in dam kontak, mi zabije obratomer na 7000 rpm, ostalo deluje normalno.
Prva razlika je ta, da je FL števec je Motometer, letnik 83 pa VDO.
Primerjava codierstecker-jev je nemogoča. Pri FL je spodaj na ploščici, kjer so tudi lučke za servis, na letniku 83, je zadaj na obratomerju ena plastična palčka, ki sklene kontakte.

Ponavadi je bil simptom za to dogajanje plus na napačnem pinu, ampak pri teh dveh je skoraj nemogoče slediti, kam gre kateri pin, ker je vedno vmes nekaj elektronike.

Ali se komu kaj dozdeva, kako rešit to mineštro? :-s
Drugače bo števec letnika 83 na prodaj.

Lp