Test: nevtralizacija/odstranjevanje RJE

Forum namenjen ličarskim in kleparskim podvigom, vse od sanacije rje in raznih poškodb do barvanja karoserije, platišč in ostalih delov vozila.

Test: nevtralizacija/odstranjevanje RJE

OdgovorNapisal/-a marc » 02 Nov 2014, 14:48

Pozdravljeni!

Kot vemo je pri večini starejših bmw modelov eden izmed problemov rja in želja vseh nas, ki se borimo proti njej, je, da se jo rešimo za čim dlje časa. Vkolikor je pleh še rešljiv, ali pa je površina nekoliko nedostopna za klasično sanacijo, pridejo prav določena sredstva, ki načet pleh ohranjajo.

Na trgu je veliko izbire, vsak uporablja tisto kar mu je pri roki in dosegljivo ali pa je slišal od nekoga, da je to super in 'drži par let brez problema' .
Z uporabnikom @lancer sva na enakomerno pooksidiranem kosu pleha testirala nekaj preparatov za nevtralizacijo/odstranitev rje pod istimi pogoji.

Polovico vsakega traku se je pobarvalo še z osnovno enokomponentno temeljno barvo MOBIHEL in pustilo zunaj na džju...

REZULTATI:
Spremembe so se pokazale že po prvem stiku z vodo in sicer na površinah brez temeljne barve.
Rezultat s ferosanom je bil nekako pričakovan, saj je njegova funkcija na prvm mestu odstranitev rje in ne zaščita...poleg tega se površine ni predhodno bruslo in je na plehu še vedno ostalo nekaj predhodne rje. V stiku z džjem je tisti del, kot vidno na sliki, hitro 'zacvetel'. Druga polovica premazana s temeljno se zaenkrat še 'drži'.
Presenetil je hammerit. Kot vidno je površina brez temeljnega premaza podobno kot ferosan po stiku z vodo začela rjavet. Opomba: dotični hammerit je star nekaj let tako da test ni povsem merodajen. Sicer na embalaži ni napisan rok trajanja (pri wurthu je 1 leto tako da...who knows?).
Wurth zaenkrat svojo nalogo odlično opravlja. Površinski sloj je tudi v primerjavi s hammeritom bolj 'fin' in zaenkrat ni še nič prebilo skozi.

20130526_125730.jpg

2013-05-24 12.57.09.jpg
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 954
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: Test: nevtralizacija/odstranjevanje RJE

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 24 Nov 2014, 13:17

And the winer is.........trtrttrtrtrtrttrrtrtr *drumroll*.... WURTH!!!!!! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: Test: nevtralizacija/odstranjevanje RJE

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 24 Nov 2014, 17:12

Se ne čudim, na svoji e30 sem porabil cca 7deci Wurtha, ko sem videl kakšen je njegov učinek, sem ga mazal kamor se ge je dalo...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 217
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: Test: nevtralizacija/odstranjevanje RJE

OdgovorNapisal/-a Urko » 21 Dec 2014, 22:14

Spomin na sanacijo rje na mojem touringu je še svež, zato lahko napišem par stavkov katero kemijo sem uporabljal jaz.

Po temeljiti odstranitvi rje sem pločevino dobro obrisal z acetonom in 2x na debelo namazal z Dinitrolom Rostumwandler + Grundierung RC900. Zadeva je v spreju ampak ker se mi ni zdelo smiselno okolice vsake pike rje zaščititi, sem nabrizgal nekaj župce v kozarec in tekočino nanašal s čopičem. Na debelo, dva sloja, vsakega en dan da se je dobro posušilo. Z rjo reagira tako, da jo pobarva vijolično in čez naredi tako ''stekleno'' prevleko (je na epoxi bazi). Čez to sta šla še dva sloja Heliosove 2k Epolor osnovne barve za kovino. In to je bil temelj za kit/končno barvo (ličar ni imel problemov z oprijemom vodne baze na ta temelj) oz. body na dnu in podvozju.

Računam na to, da se z rjo ne bom več spopadal, avto (pri meni) soli ne bo več videl, tudi dež bolj poredko + stoji v ogrevani garaži + na debelo je bil napojen s Krown oljem. Če pa to ni dovolj, naj ga pa koklja brcne. :p
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 114
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22


Vrni se na Ličarija in kleparija