Homologacija m42b18 motorja

Podforum namenjen vsem vgradnjam motorjev.

Homologacija m42b18 motorja

OdgovorNapisal/-a markoja » 01 Sep 2018, 15:16

Zanimajo me izkušnje ter postopek homologacije motorja m42b18 v e30, katera ima v originalu motor m40b16.
Kaj vse je potrebno postoriti in ali so kakšne komplikacije pri urejanju zadeve...? Zanima me tudi ali lahko nato avtomobil še vedno nosi certifikat starodobnika.
Lp
markoja
 
Prispevkov: 11
Pridružen: 06 Jul 2018, 17:36

Re: Homologacija m42b18 motorja

OdgovorNapisal/-a Marko88 » 06 Sep 2018, 10:17

Homoligcija sama ni problem, se da uredit. Status starodonika pa bos izgubil oz. vpis statusa v homoligacijski kartoncek izgubis s homoligacijo bilo katere druge zadeve (motor, felne, fedre...), tako je bilo receno meni. Poznamo pa tudi primere, ki imajo status in vpis znizanja, ter drugih feln.

lp
Marko88
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 31 Jan 2016, 14:07

Re: Homologacija m42b18 motorja

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 06 Sep 2018, 11:17

Zadeva je sledeča, certifikat starodobnika imaš lahko kljub homologaciji drugega motorja, sam vpis starodobnika v prometno, pa naj ne bi bil možen z homologacijo drugega motorja, feltne je druga pesem, jih je mogoče vpisat, vendar le takrat ko delaš homologacijo, naknadno ni več možno, je pa res, da ti mora najprej komisar dat "žig" oz.se strinjat in nato on vloži na homologacijo, slednji pa tudi nimajo povsod istih meril... Pač neka odstopanja so, sicer ne razumem zakaj ne bi mogel homologirat motorja, ki je obstajal v vozilu tega letnika in hkrati obdržati statusa, ampak tako pač je...
Daš not m42 in zatolčeš na blok cifre tvoje m40, itak je 4cyl...
Če boš delal homologacijo m42, boš moral hkrati uredit še bremze, saj je imel m42 spredaj hlajene diske in tudi zadaj diske in pa zadaj dodan stabilizator, spredaj pa debelejšega+ seveda potrdilo o strokovni vgradnji..
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: Homologacija m42b18 motorja

OdgovorNapisal/-a markoja » 06 Sep 2018, 15:20

Hvala za vse informacije. Torej je najbolje, da motor pustim nehomologiran. Na tehničnih najbrž ne bodo posumili, ali pač?
Glede na to, da ima avto že vpisan status starodobnika to pomeni, da ne morem več vpisat nobenih predelav(feltne, druge vzmeti)...?
Lp
markoja
 
Prispevkov: 11
Pridružen: 06 Jul 2018, 17:36


Vrni se na Swapi

cron