316 swap za-m44 318is

Podforum namenjen vsem vgradnjam motorjev.

316 swap za-m44 318is

OdgovorNapisal/-a BoneBreaker » 15 Dec 2016, 21:53

pozdrav,

Zanima me kaj vse rabim se ,da bo motor laufu?,gre za m44 318is bi ga vgradiu v 316 se na frgazer, ka use se rabim,ker menda kar nekaj stvari fali se (kabli,prikljcki)...pa kako bo potem z homologacijo oz,papirji za registracijo..


pa ce imaa kdo te stvari za prodat naj pove..

motor 1.6 komplet z menjalnikom,sklopko... je pa naprodej.. ;)
BoneBreaker
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 10 Maj 2016, 18:00

Re: 316 swap za-m44 318is

OdgovorNapisal/-a pristavc » 02 Feb 2017, 13:43

S homologacijo je tko. Če ta motor k ga boš dau notr ni bil kot vrjanta v e30, nau šlo čez..
pristavc
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 26 Jul 2016, 13:17

Re: 316 swap za-m44 318is

OdgovorNapisal/-a bushido » 03 Feb 2017, 08:37

Pozdravljen,

Številni se odločajo za varianto m42 1.8 IS ali m44 1.8 IS, sam osebno menim, da je to zelo elegantna predelava iz zaspanih motorje 1.6 fergazer ali 1.6 elektronski vbrizg. Pridobiš že elektronski vbrizg goriva ter 140km(seveda odvisno od stanja motorja) ter bolj športno vožnjo in bolj optimalno porabo goriva.
Kaj vse rabiš za predelavo imaš na e30.si ogromno podatkov, ki ti bodo odgovorili na vsa tvoja vprašanja. Kar se tiče homologacije ti predlagam sledeče;
a) Če misliš avto homologirati kot 318 IS bo zadeva težja ker se omenjni motor z tvojo oznako ni vgrajeval v e30.
b) Če boš avtomobil pustil po papirjih kot 316, menjal le motor+menjalnik, boš obstoječi agregat zamenjal z štirivaljnikom pač bolj zmogljivim. Na tehničnem ne bo problemov, dokler je isto število celindrov te bodo pustili pri miru. Se pa pojavijo problemi pri zamenjavi 4-celinderskih motorjev z 6-celinderskim, pod podgojem, da se dokumentacija ne uredi pred tehničnim pregledom. Takrat mi ni jasno kako posamezniki spravijo avtomobil čez tehničnega ampak očitno se tudi to, da urediti.

LP
bushido
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 19 Jul 2016, 11:32


Vrni se na Swapi