M20B20 dela s preveč bencina
Objavljeno: 01 Jun 2016, 08:10
Pozdravljeni! Počasi mi zmanjkuje idej kaj bi lahko bilo še narobe...
Imam 320i letnik 1990 M20B20 Motronic
Problemi: - občuti se delovanje s prebogato mešanico (vonj izpuha, topel včasih težko vžge, večja poraba, na nizkih obratih ga za trenutek malo zamori, v visokih obratih deluje brezhibno.
- voda se ne segreje na delovno temperaturo (kazalec na števcu pride do prve črtice, več ne. Z merilcem izmerim da se že pri 75stopinjah vklopi visko in ohlaja mašino?!)
Menjal sem že: nove svečke, nov filter goriva&zraka, nov termostat in oba tipala vode, nov/rabljen LMM vzet iz delujočega 320i, loputa je čista, cevi vakuma so cele, očiščeni injektorji, na novo narejena nastavitev ventilov... Olje je novo, gorivo je sveže...
Je lahko kakšen problem v računalniku? Ko vrtim vijak za nastavitev co2 na LMM-u se nič ne dogaja?
Naj omenim da je avto zadnjih 15 let miroval, pred tem pa se je vozil tako na bencin kot tudi na plin...
Vnaprej hvala za pomoč!
Imam 320i letnik 1990 M20B20 Motronic
Problemi: - občuti se delovanje s prebogato mešanico (vonj izpuha, topel včasih težko vžge, večja poraba, na nizkih obratih ga za trenutek malo zamori, v visokih obratih deluje brezhibno.
- voda se ne segreje na delovno temperaturo (kazalec na števcu pride do prve črtice, več ne. Z merilcem izmerim da se že pri 75stopinjah vklopi visko in ohlaja mašino?!)
Menjal sem že: nove svečke, nov filter goriva&zraka, nov termostat in oba tipala vode, nov/rabljen LMM vzet iz delujočega 320i, loputa je čista, cevi vakuma so cele, očiščeni injektorji, na novo narejena nastavitev ventilov... Olje je novo, gorivo je sveže...
Je lahko kakšen problem v računalniku? Ko vrtim vijak za nastavitev co2 na LMM-u se nič ne dogaja?
Naj omenim da je avto zadnjih 15 let miroval, pred tem pa se je vozil tako na bencin kot tudi na plin...
Vnaprej hvala za pomoč!