Stran 1 od 2

M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2016, 08:10
Napisal/-a Mezy
Pozdravljeni! Počasi mi zmanjkuje idej kaj bi lahko bilo še narobe...

Imam 320i letnik 1990 M20B20 Motronic

Problemi: - občuti se delovanje s prebogato mešanico (vonj izpuha, topel včasih težko vžge, večja poraba, na nizkih obratih ga za trenutek malo zamori, v visokih obratih deluje brezhibno.
- voda se ne segreje na delovno temperaturo (kazalec na števcu pride do prve črtice, več ne. Z merilcem izmerim da se že pri 75stopinjah vklopi visko in ohlaja mašino?!)

Menjal sem že: nove svečke, nov filter goriva&zraka, nov termostat in oba tipala vode, nov/rabljen LMM vzet iz delujočega 320i, loputa je čista, cevi vakuma so cele, očiščeni injektorji, na novo narejena nastavitev ventilov... Olje je novo, gorivo je sveže...
Je lahko kakšen problem v računalniku? Ko vrtim vijak za nastavitev co2 na LMM-u se nič ne dogaja?
Naj omenim da je avto zadnjih 15 let miroval, pred tem pa se je vozil tako na bencin kot tudi na plin...

Vnaprej hvala za pomoč! \m/

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2016, 11:13
Napisal/-a propeler2000
Predlagam, da si narediš smoke tester in potestiraš, če ti motor kje vleče zrak, razen skozi zračni filter ;)

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 01 Jun 2016, 12:36
Napisal/-a lancer
Lambda sonda?

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 02 Jun 2016, 13:51
Napisal/-a Mezy
Lambde sonde nimam?!?
Na kakšen način si mislil ta smoke tester?

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 03 Jun 2016, 07:36
Napisal/-a propeler2000
Glavna naloga smoke testa je, da ugotoviš, če motor tesni. To se naredi tako, da zapreš izpuh in skozi "sesalno stran" motorja vpihuješ dim. Tako vidiš, kje motor ne tesni. Možnih mest, kjer ne tesni je malo morje. Ko lociraš mesto, kjer uhaja dim, saniraš uhajanje in ponoviš test, ker se lahko uhajanje potem nekje drugje pojavi.

Kako se naredi smoke tester najdeš na spletu.
Jaz sem vzel eno kovinsko pločevinko od cca 3l barve, dobiš v trgovinah z barvami. Potem narediš v pokrov dve odprtini za cevi. Z eno cevjo vpihuješ zrak s kompresorjem (cca 1-2bara), drugo cev pa spelješ na cev, ki gre iz LMM na throttle body. LMM odstraniš, fajn je, če se postruži čep, ki paše na gumasto cev. V ta čep narediš odprtino za cev.

Potem pa vzameš neko staro cunjo, jo pomočiš v staro olje in na enem koncu zažgeš, ko cca minuto gori jo daš v pločevinko in zapreš. Začneš vpihovati zrak in opazuješ dimne signale.

Če ti kaj ni jasno, le na dan z besedo.

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 03 Jun 2016, 08:53
Napisal/-a dančo
najlažje vidi če sesalni del dihta ko da van šipko za olje če motor speremeni gas in zok potem dihta če pa ne spremeni nekje vleče falš zrak,a ste merili če maš dost pritisk goriva če je premali pritisk poraba raste, okrog 3bara mora bit ko motor dela pa tudi ko ga tuririraš, meni tisto smrdi na lmm

vedno sprhni cev katera gre od pokrova venilov na luputo gas ,ali pa glavna cev od lopute do lmm preveri če ga ni razpoknine ;)

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 08 Jun 2016, 21:20
Napisal/-a Mezy
Najprej hvala propeler za opis smoke testa. Nekako ga puščam za na konec, ko res ne bom več vedel kam. ;)
Ko vzamem ven šipko od olja avto občutno spremeni glas in zvok, potemtakem zadeva dihta? Bom v kratkem zmeril še pritisk goriva... cevi po podrobnem pregledu delujejo OK.
LMM imam v avto ''nov'' vzet iz delujočega 320i...

:ymhug:

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 09 Jun 2016, 23:01
Napisal/-a Carpenter
Ne odlašaj s smoke testom in ga najprej naredi kot ti je svetoval propeler2000 in šele potem išči naprej, to je osnova. Če vzameš šipko ven in spremeni glas še zdaleč ne pomeni, da motor "dihta".
Ali je motor še originalen ali je sestavljanka? V mislih imam računalnik, injektorje, regulator tlaka goriva, itd... Ali je plinska inštalacija v celoti odstranjena in razne luknje itd. kvalitetno blindirane? Kakšna slika nebi škodila...

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2016, 11:50
Napisal/-a nicjasno
Jaz mam podoben problem, da mi motor prebogato tece. Ko ga pohodim ga vcasih tudi malo "zalije", kar se izraza v trokiranju. Problem ne nastopi ce avto "normalno" vozim, samo ko bi rad malo vec od njega.

Vonj po neizgorelem bencinu je ves cas prisoten.

Nekateri so predlagali, da bi lahko bil kriv regulator pritiska goriva.

Re: M20B20 dela s preveč bencina

OdgovorObjavljeno: 20 Jul 2016, 22:54
Napisal/-a dančo
lahko te tisti merilec pretoka lufta jebe notri tista spirala oslabi in začne žreti bencina, tisti plavi senzor pri temostatu lako daje napačne podatke in zaliva, tudi lamdo če maš lahko dela probleme, pa tudi nizki pritisk goriva tudi poraba poraste pa nima moći na višjim obratima in zaliva.