Stran 1 od 1
servo
Objavljeno:
04 Jun 2019, 00:08
Napisal/-a Tomos
Imam težavo - avto na mestu, vžgan med 3000 in 3500 obrati začne tulit iz servo v kolikor volan ni obremenjen. Ni samo v sredinski poziciji (ravna vožnja), ampak katera koli pozicija in da letev ni obremenjena v nobeno stran. Isto je med vožnjo
Sumim da je pumpa obrabljena in začela resonirat na opisanih obratih, je pa tipa Vickers 111 na 110 barov.
1) Je kdo imel podoben problem in če je uspel pumpo obnovit?
2) Ima kdo pumpo naprodaj in mu ni problem da se jo sproba (da ne ropota in ne pušča)?
Re: servo
Objavljeno:
04 Jun 2019, 08:24
Napisal/-a DulE30
Pozdravljen, sam sem imel nekoliko drugačne simptome "tuljenja".
Pumpa je tulila če si na mestu vrtel volan, jasno ko je obremenitev največja, hkrati se je tudi Servo tekočina penila.
Ko sem zamenjal tesnila je bil oz. je mir.
Dobiš jih na pooblaščencu za dobrih 30 eur če se prav spomnim.
Je pa se mi zdi moja pumpa Zf-ova.
Re: servo
Objavljeno:
07 Jun 2019, 19:28
Napisal/-a Tomos
razdrl pumpo, ni videt neke obrabe (osovina, zgornjo in spodnje naleganje znotraj pumpe, loputice na ovalno luknjo). Nov BMW set tesnil za Vickers je sicer cena 35+ddv, s popustom bi prišu na cca 38e (2019junij). Glede da Vickers ima 3+2+1 klasične o-ringe in en semering se mi je zdelo pretirano. Na koncu naročeno za 11€ = 8€ za OEM Corteco 01026490B semering; 0.9€ za o-ring 64mm fi2 , 1€ za ta dva srednja + en mali, 1€ za bakrene podložke na priključkih. Ta dva dodatna mala ki so pod ventilčki kanalov ne bom šel tikat ker bi rabil posebno orodje za razdret.
Dodatno sem edino še zarotiral loputice, da se enakomerno obrabijo tudi z druge strani (ko pritiska na steno sredinskega rotorja medtem ko poriva olje)
Če bo po sreči jutri dobim semering in čez vikend sestavim, čene pa v iskanje druge Vickers pumpe.
Edino kar nisem še 100% je ali kupit novo servo posodo ali samo očistit originalno (če kak delček pred filtrom)