Lepo, da si se odločil za predstavitev avta. Trenutno je tvoj touring verjetno edini v Slo, ki je vsakodnevno na cesti. Zanimivo mi je, da imaš še en vikend avto, pa vseeno e30 ne služi samo kot prevozno sredstvo za v službo ampak tudi za vikend turce in potovanja. Za kakšne namene imaš Cliota? Track car? In ja, to da je položaj za volanom v Renoju obupen vem, ker smo dolgo časa imeli 19-tko.
Avto je tvoj, kaj boš naredil z njim je tvoja stvar, vseeno ti bom direktno rekel, da je škoda ga pustit rji da ga poje. Glede na to, da pridno skrbiš za obnovo mehanike in pogona, se verjetno zavedaš, da je največji šit karoserijska obnova in ura za lotit se tega že tiktaka, ker ko je enkrat avto načet, rja neverjetno hitro napreduje... In ko enkrat rjo saniraš, sploh če narediš tako kot je treba, potem se mora avto žal poslovit od zimske uporabe. Se pa po moje splača, avto je dokaj redek, v Slo je nekje 20 touringov e30, od tega ima tablice manj kot 10 avtov.
A veš mogoče kakšen je izvor avta? Kako in kdaj je prišel v Slo?
V glavnem želim ti veliko veselja z avtom kakorkoli bosta že šla v prihodnost, mi je pa zanimivo, koliko vas je, ki ste novi v e30 svetu, pa vam ta avto tako hitro zleze pod kožo.
p.s.1.: slikca bob steze v Sarajevu... si mogoče bil v cilju? Ti je bilo kaj zanimivo?... Smo se lani ustavili tudi v Lillehamerju kjer so bile olimpijske 94' in si nikoli nisem mislil, da je po ciljni črti ene 200-300 m ravne proge fejst v klanec, kjer se fantje ustavljajo. Po TV izgleda čisto drugače...
p.s.2.: sej ne vem, a sem tebi to že komentiral ali komu drugemu, verjamem da si želiš na Švedsko, samo kot vozniška izkušnja je dolgčas (vsaj spodnja 1/3 države). Če boš že tam gor, podaljšaj na Norveško in se potopi malo v svet fjordov. Enkratne ceste in pokrajina. Pa cene goriva tudi.