Zadnja dva tedna sm naredu kr dosti stvari na avtu tako da bom sou kr po vrsti kokr sm delov:
- Zmontiral sem stabilizatorje in zadnja vpetja blazilcev. Za na vrh vpetja pa sem naredil se ojacitve
- Na zadnjih celjustih sta mi na obeh straneh pocile protiprasne gumice, sprednja desna celjust mi ni prav odvajala od diska. Zato sm se odlocu da use razkopam, zamenjam vsa vodila in gumice. Ob tej priloznosti sem celjusti se temeljito ocistil in jih osvezil s svezo plastjo barve
- Ker je od glavnega servisa minilo ze 7 let je napocil tudi cas za menjavo zobatega jermena in vodne pumpe. Poleg tega pa sem pregledal in nastelal se ventile. Ter pobarval pokrov ventilov v crno barvo, ker je bil lih dol
- No med vsem tem delom sem nekako nasel da en pri nas prodaja nove H&R race vzmeti (dobavljive samo v ameriki). To je bla nekako moja prva zelja in kombinacija podvozja z Bilstein B8 blazilci. Takrat se nisem odlocil za nakup prav zaradi uvoza iz amerike, drage postnine, carina… na koncu pa jih le imam se pika na i pa je da jih je prejsnji lastnik ze pobarval v crno tako da so bili ze pripravljeni na montazo
- Skupaj z vzmetmi se je pa zmontiralo se sprednje camber plate
Danes je sledila testna voznja. Avto je visok nekako kot z prejsnjimi vzmetmi. Ko se bodo te malenkost posedle bo lih prav nizek za moj okus. Je zelo stabilen in direkten na cesto, nagibanja v ovinke ni vec, luknje pa se vedno lepo pozira. Kaj vec pa bomo stestirali ob bolj topli in suhi cesti ter na Grobniku