Marc tako je, temno moder je bil... Tole je fotka iz njegovega prejšnjega življenja
Verjetno bo sploh v prvi fazi ostala zadeva bele barve, s črnimi pragovi - tako kot original iS. 4vratni paše bela. Bo pa na haubi en zanimiv detajl, bomo videli kako se posreči (ne skrbi, luknje na zgornji fotki so long gone in jih moj avto ne bo videl)
Avto še ni (legalno) na cesti, manjka mi še par malenkosti, da bo zadeva izpravna (ročno je treba zmontirat, material je danes prispel).
Pille ima 4 vrata... Na prvo žogo sem to jemal kot minus, predvsem zaradi izgleda. Ampak mi je bilo pri nakupu predvsem pomembno, da je avto karoserijsko zdrav, zato sem bil pripravljen to malenkost požreti in se zadovoljiti s 4 vrati.
Glede motorja, hehe! Bo Aprilia verjetno kar ostala pri meni. Zamenjala bi jo lahko kvečjemu Ducati ali MV Augusta, ostalo me sploh ne zanima
Wolf, res sva zafrknila... Lahko magar takoj po končanem izpitnem obdobju, takrat bo nekaj luknje)
Hja, plani
Tako kot praviš Dule, avto bo fun car. S tem namenom kupljen, spedenan in vožen. V grobem: več kot na izgled, dam na performance. Ker bo avto daily driver, so določene stvari muss, sicer pa se bo delalo predvsem na ohanjanju nizke teže, dobrem podvozju in optiki, tudi notranjost je prilagojena živahni vožnji (alcantara, sedeži so trenutno navadni - sicer ful lepi - obljubljen imam že original e30 recaro voznikov sedež, hidravlična ročna je zaenkrat letela ven, po potrebi jo zmontiram nazaj).
Na ven bo avto ostal clean, spuščen (zaenkrat je po filingu nekje -60mm spredaj/zadaj), lepe feltne in to je bolj kot ne to. Želel bi si 16" RS-ke, ampak to si jih itak vsi, a ne? Kar se motorizacije tiče je zaenkrat M42. V osnovi luškan in hvaležen motorček, s precejšnjim tuning potencialom.
To zimo bo skoraj sigurno še to ostalo notri, zato sem mu že nataknil enomasni M20 vztrajnik ter obnovil sklopko pri sintarju. Poleg tega sem zamenjal prenose v diffu (itak ga je bilo treba zamenjat, ker je bil prvotno na avtu zašvasan) iz 3.45 na 3.95. Nov diff je ta velik, ker sem imel doma 188 šper glavo iz e36 M3.
Za daljno prihodnost pa me non-stop preganja misel o V8, sploh ker je servo ojačevalnik že pomaknjen naprej in pa, ker bi to pomenilo, da se prvotna zasnova avtomobila izpelje do konca. Sploh pa je V8 kar se teže tiče bistveno boljša opcija kot gusasti šestaki, pa še relativno poceni je
Še par fotk, ko sem avto pripeljal domov...
BTW te Borbetke, ki so na avtu, so naprodaj. Imam tudi vse 4 pokrovčke zanje
Fotke so bolj kiljave ampak kot rečeno... Tema se bo razvijala, tudi zgoraj opisane zadeve so pofotkane in jih bom sčasoma objavil. Na koncu upam da bomo prišli do nečesa takega...