Da dvignem malo temo iz naftalina.
Če smo 2 leti nazaj popravljali poden in notranje prage, je bil zdaj čas za zunanji del. Rjavina se je po 10ih letih od zadnje kleparije na zunanjosti začela pojavlji po desnem spoju zadnjega blatnika na pragu, na zadnji vezni, na sprednjem delu pragov. Ker sam doživljam kronično pomankanje časa v zadnjem obdobju sem ponovno delo prepustil kolegu iz oldschool-slo foruma.
Stari grehi so se začeli kazat. Na zadnji vezni in po pragih je kar nekaj kita, na mojo srečo je večinski del praga tako od zunaj, kot od znotraj zdravega. Ne bom limal vseh slik, ena za pokušino, kjer se je repliciralo pleh okrog spoja blatnika s pragom:
Letos tako planiram konzula spravit do neke točke, kjer bo okvirno tak kot sem si ga zamislil v štartu. Vsaj kar se opreme in izgleda tiče. Ker ima stalno streho nad glavo računam, da bo naslednjih 10 let z rjo bolj mirno.
Povod oziroma brca v rit za rihtanje zunanjosti pa je bila sledeča nezgoda v garaži. Sem malo prehitro pod kotom zapeljal.
Torej plan za 2021:
- barvanje precejšnega dela avta
- vgradnja zadnjih popout stekel + vgradnja sprednjih stranskih zelenih toniranih, oboje skupaj z novimi tesnili
- vgradnja ogledal brez oksidiranega aluminija + ogrevana stekla
- vgradnja prednje vezne z luknjo za klimo z IS lipom:
Toliko za zdaj.