

marc napisal/-a:Ko se začneš spravljat v detajle vidiš, da je še kar nekaj dela ja. Kar se tiče tistih kosov tapet in ostalega, lahko mogoče kaj zrihtam, cenovno je pa še vprašanje (dobavljivost teh kosov je pri nas tudi največji problem). Armaturke pri teh serijah so vse v večini spokane in bo verjetno najbolje kar to popravit...(v najslabšem primeru zafilaš razpoke in jo preoblečeš s flisom).
Najhujši problem kot vedno je rja.Avto po slikah nazunaj zgleda ok, pri zadnji se pa vidi ja, da so ga že flikali na podnu in kdo ve še kje. Rjav notranji prag ne daje dobrega občutka o kvalitetnem oz. celovitem popravilu, ampak naj ti to ne vzame poguma in cohones.
Dokler ne boš točno vedel kaj se skriva spodaj pa probaj čim bolj ga umaknit od soli. Sploh zdaj ko temperatura že niha proti plusu. Dokler je vse zamrznjeno tudi rja težko napreduje.
Sem že ob nakupu vedu, da mam še velik dela, da bo avto na pravem nivoju. Ampak glede na redkost in relativno ugodno ceno sem se odločil, da ga nabavim in zrihtam. Z ekonomskega stališča itak ni logično praktično nič, kar mi delamo z avti, ampak če delaš za dušo, se pač sprijazneš z minusom, ki ga bo projekt naredu in uživaš v končnem produktu.

Za dele karkol boš zvedel, mi prosim sporoči. Enako velja za ostale, če kdo kje najde oz. opazi kakšen kos za E12, naj mi prosim javi.

Poflikan podn mi prej vliva pogum.


(Z E12ko verjetno sploh ne bi prišel do cilja, že z dailyjem sem se namatral in pogrešal namenski winterwagen, da bi lahko na polno izkoristil prazne zasnežene ceste.
