Re: P:e30 klima m tech 1,325i podvozje

OdgovorNapisal/-a Tomos » 29 Dec 2018, 03:56

dančo napisal/-a:ja gre notri edino nevem ta fl klima ma 3 žice pre računalniku in ko jo vklopiš vdiguje obrate motorja tisto bi moral pogledat kako preklopit pač na fl gle

OT - Je čisto odvisno od motorizacije. DME ki imajo el.motorček minimuma ima klima 2x žici na DME (standby in vklop kompresor), DME z mehanskim nastavitvijo minimuma imajo lahko dodaten modul med DME in injektorji ali pa tretja verzija (tudi fergazarji) pa imajo el.ventil ki naredi deloma dvig zraka na čok dovodu zraka. Način dviga obratov, da kompresor ne zamori motorja v leru je čist neodvisna od ppfl, pfl ali fl.

Glavni del klima inštalacije se razlike na priklopu DME nad predalom (1 ali 2 žice), pod volanom (9 ali 12pin na karoserijo), pod varovalkah (način povezave in oblika konektorja) in pri kompresorju (če el.ventil zraka potrebno dobit ali izdelat še en kos inštalacije - npr.12511287789). ppfl ima dodatno le 3 stopnje pihanja in obstaja tudi pol-avtomatska izvedba (tako kot v mojem). Obvezno mora poleg pečke bit tudi komandna plastika od klime, ker je noter skrito vezje-stikalo da klima ne vklopi če spodnja ali srednja loputa nista vsaj 20% odprti.

Mehanski del je razlika pri modelu kompresorja (način nosilca M10/S14 ali novi kit z M10/S14 in ostali M40/M20/D20; oblika konektorja, lokacija/navoj cevi), ceveh sušilca (pfl in pfl majhna razlika za pfl in fl kratko sovoznikovo lučjo). iX imajo čisto svoje cevi požarna<->kompresor ker druga pozicija vpetja amortizerja in novi sušilci vsi pridejo za nov tip stikala pritiskov (99% enak E36)

Najbolj pogoste napake so odlomljene točke vpetja vzvodov notranje/zunanje prezračevanje, popustili vijaki motorčkov notranje/zunanje prezračevanje in slabe cevi (preveliko tresenje motorja zaradi nosilcev motorja/blažilca treslajev).
Tomos
 
Prispevkov: 40
Pridružen: 09 Jun 2017, 09:14