Danes pa nadaljujmo s 325. Kot rečeno sem od pomladi 2006 spremljal trg v Nemčiji, imel aprila en izlet v Fuldo, ker avto, ki sem ga šel gledat ni bil o.k., kasneje je bil kak avto potenicalno dober, pa nisem imel časa za it ga pogledat,… In 10.11. zjutraj sem našel še topel oglas za 325, ki je sedaj v moji garaži. Besedilo je bilo obetavno (195.000 km, serviceheft, drugi lastnik, AT motor, precej opreme,…), cena za tiste čase malo manj (3.600 EUR) in oglas je bil brez slik. Po mailu sem prosil za slike in okrog poldneva sledeče fotke tudi dobil.
O.K., avto od penzionista ampak izgledal je obetavno. In ker sem vedel, da tisto, kar je res dobro hitro gre, se je bilo treba odločit. Gremo po avto! Popoldne tistega dne sem moral še v Celje in med potjo urejal vse potrebno. Kolega, ki je bil takrat na bolniški, sicer lastnik Audija A6 s petvaljnim 2,5 TDI in poklicni šofer, ki so mu nemški avtobahni drugi dom, je bil takoj za akcijo in zvečer okrog 8h sva sedla v njegov avto in pičila v noč proti severu. 325 je bil namreč naprodaj v Cuxhavnu, cca 1200 km daleč na obali Baltika. Bolj daleč bi bil težko…
Audi se je izkazal kot odlična potovalna limuzina za tako nalogo in okrog 7h zjutraj naslednjega dne sva že gledala čez ograjo firme Autohaus Butje GmbH. Razočaranje. 325 je bil skrit nekje za vogalom in odpirajo šele ob 8.00. O.K., greva na zajtrk in se vrneva nazaj točno ob uri. Sledil je ogled vozila, testna vožnja, pregled obsežne servisne dokumentacije (avto se je v tem servisu vzdrževal od leta 1996) in ker je bilo vse o.k., smo na koncu izmenjali moj denar za njihove ključe. Pomagali so mi še urediti odjavo iz nemškega registra, nabaviti začasne tablice (vse skupaj je stalo še slabih 140 EUR), nataknili so mi zimski set gum (avto je imel dva seta enakih 14'' alu platišč) in okrog poldneva sva se obrnila nazaj domov. Nazaj grede se mi je smejalo na polno, avto je delal kot je treba, poraba pri tempomatu na 130 je bila okrog 9,5 l in to je bilo to.
12 ur kasneje je bil 325 doma.