2017
Letos sem se vozil z 325 podobno kot zadnja leta (cca 5000 km/leto), na avtu pa se je naredilo kar precej. Pozna se, da je avto in njegove komponente že malo v letih, kilometrina pa tudi ni več nedolžna...
19.05.: Kokalj zamenjal zadnje diske in ploščice (vse Ate) in čeljusti ročne zavore. Zavorne čeljusti na obeh straneh sta se obnovili z OE deli.
25.05.: zamenjal sem regulator pritiska goriva. Naj bi vplival na vrednost CO v prostem teku (s tem imam ponavadi težave na tehničnem pregledu in letos je šel avto čez pregled popolnoma b.p.
26.05.: spet sem moral zamenjati upor ventilatorja. Notri je bil par let star OE kos, ki pa je začel odpovedovati in ni vklapljal nižjih hitrosti. Zamenjal sem ga s kosom od Helle, ki pa je, zanimivo, made in slo. Zaenkrat dela...
01.06.: avto je bil spoliran in z voskom zaščiten tri leta nazaj. Zaščita je sedaj malo popustila, zato sem ga na novo povoskal.
01.08.: še en del, ki se ni izkazal s trajnostjo. Zopet je avto začel kazati rahlo nagnjenost k pregrevanju, čeprav je bila visko sklopka (Behr) zamenjana lani. S takim avtom se poleti ne da voziti in ker so ostale komponente hlajenja v b.p. stanju, sem kupil novo sklopko, tokrat Sachs. In ta dela odlično...
29.09.: servis pri 324.730 km. Avto je bil dva dni pri Kokalju. Za postoriti je bilo precej. Poleg oljnega servisa se je menjal zobati jermen, nastavili so se ventili, pod pokrov ventilov je šlo novo tesnilo, menjalo se je še neka druga tesnila in gumice na glavi motorja. Na desni strani imam oljni madež na bloku in ni čisto jasno ali pušča tesnilo glave ali pa olje pride od kje višje. Bomo videli sedaj, če ne bo nič bolje, je 100% tesnilo glave. Menjale so se še komplet prednje zavore (spet vse od Ate) in obnovile prednje zavorne čeljusti (desna stran je rahlo držala disk in se kolo ni več čisto lepo vrtelo). Vgrajen je bil še nov zadnji nosilec izpuha, ker je prejšnji, star 3 leta, počil in lonec se je obesil skoraj do tal... Nekvalitetna OE roba... Opozorili so me še na mastne zadnje amortizerje (kar sem že vedel, avto se sicer še vedno pelje o.k.) + palčke stabilizatorja spredaj imajo malo zračnosti, ostalo je b.p.
Plani za bližnjo prihodnost: 4x Bilstein B4 so že na poti, zadnje bom skupaj z zgornjimi gumi ležaji zamenjal sam, sprednje pa spomladi ekipa Kokalj. Malo se igram z mislijo, da bi obenem z menjavo amortizerjev in teh palčk stabilizatorjev menjal še obe roki in volanske končnike. Pri tej kilometrini je še vse to prva vgradnja in čeprav tehnično s prednjo premo ni nič narobe, rahlo trese volan pri 110 km/h. In zadnjič ga je vozil brat (navajen trdega e46 na M podvozju in 17'' gumah) in mi potarnal, da moj deluje rahlo ''zmajano'' in da ni več tako sharp, kot je bil. Čisto možno, meni se ne zdi, ker sem ga navajen. Katere komponente podvozja kupiti? Mayle ali Lemforder? Vaše izkušnje prosim.