Jack747 napisal/-a:Kaj pa imaš v mislih za prihodnost poleg znižanja?
Plani za ta avto so veliki, bo pa projekt verjetno trajal več let, ker mam še en avtoprojekt in še sto drugih stvari zraven. Najkrajše in najbolj natančno opišem plane v dveh besedah - kompletna obnova. Cilj je clean look, sveža barva, zabit v tla, široke feltne, notranjost brez poškodb, z recaroti in lepim volanom, špera, M30 stroker. Zna se zgodit, da si bom za kakšno stvar vmes še premislu...
Za zgled mi je tale avto: http://www.stanceworks.com/2014/04/a-ba ... d-bmw-e12/
FR Wolf napisal/-a:Razlika je tudi v zadnjih lučeh in motorizaciji. Naprimer avto iz pfl je imel m10 in m30 motorje, kasneje pa še m20 po letu 76'.
Glede na zadnje luči, motorizacijo in kolikor se iz avto.net-a spomnim tudi sprednji del od fl modela.
Po tem, ko sem odprl temo včeri, sem še mal brskal in sem našel še razliko v zadnjih lučeh. Moj ma FL luči, motorizacijo in sprednji del, tko da zaenkrat kaže, da bo YU 1-0 D. Bom pogledal še št. motorja...
To glede motorjev mi pa ni blo čis logično, ampak si zdej potrdil... E12 je mel najprej M30 motor, potem so začel z M20, novejši modeli (še E34) so pa spet M30.
Kot zanimivost, M30 je dobil svoj nickname ''big six'' oz. ''senior six,'' ko je BMW začel vgrajevat M20 a.k.a. ''baby six,'' prvi model s tem motorjem pa je bil E12 520.
PFL in FL luči:
FR Wolf napisal/-a:Glavno je da resnici prideš do dna in urediš papirje na originalno zadevo, če to še niso. Ker boš potem lažje spal in tudi cena avtomobila je večja.
Ena slika za motivacijo (saj veš če je od mene mora bit Alpina)
P.S. E12 model je bil prvi BMW model kateri je v eni študiji imel motor na vodik. Oznaka modela je bila 520h, imel je 3,5L motor in možnost delovanja ali z vodikom ali z bencinom (z obema to ni bilo mogoče). Model z oznako 2004 je tudi obstajal ampak zgolj kot prototip v dveh izvodih (grd ko smrt).
Slike moje E12ke pridejo upam da danes.