Pozdravljen!
Če lahko z avta lomiš kose rje, potem nisi letos nič zajebal kar nebi bilo že zajebanega - tako kmalu po slani vozni sezoni bi lahko pričakoval kvečjemu nekaj površinske rje, sploh na 90' letniku, ki ima definitivnp pocinkan pleh...
Obstajata 2 šansi;
Opcija 1: avto je bil nekoč zadaj zaleten in slabo popravljen, rjavel je že dolgo časa in je sedaj ta rja pač udarila čez kit in barvo.
Opcija 2: avto ni bil nič zaleten, ampak je bil pač slabo vzdrževan, redno vožen po soli, kaka tesnila so puščala in se je voda nabirala pod tepihom, stal je na travi itd.. in potem ni rjav samo po zadnjem robu ampak tudi po celem podnu, znotraj sprednjih kolotekov itd...
Odmontiraj sedeže in vzami ven tepih in boš hitro videl pri čem si. Če boš pod tepihom našel precej rje te bo po napisanem sodeč pomojem hitro minilo...
Tale tvoj klepar pa... nevem če je kaj dosti vreden; cele notranje koloteke se dobi za 20€, zadnje robove za 40€, to so cene za nove reprodukcijske kose in to bo vsak pravi klepar menjal kos v celoti, ne pa ga nekje na sredini varil. Če pa se že vari neke manjše napade rje se pa tiste dele skleplje na roke. Zato se tudi reče kleparju klepar in ne upravljalec vbodne žage in varilnega aparata...