Feltne na rob pridejo avto je tudi že znižan z TA technic vzmeti ki pa se mi ne dopadejo najbolj ker sem bil prej vajen bolših podvozij (megane RS ) Tako da bomo še videli kako bo s podvozjem. Ohranjen je kar dobro samo lahko bi bil boljše pobarvan.
Takoj ko je e30 ka prišla domov sem vse iz avta dal ven in vse posesal in ščistil.
Popravil sem tudi sprednje meglenke a zadje še kar ne delajo. Sumim na slabo in dotrajano stikalo za vklop meglenk.
Roke in končniki so zamenjani. Zavorne cevi tudi. Sveti pa lučka za zavore. Odstranjen oz manjka senzor za obrabo zavornih ploščic. To sem naročil. Opazil pa sem da solzi cev ki pride iz rezervoarja zavorne tokočine in gre nekam v vezno steno?. Koliko je ta cel dolga? Gledam po skicah in se mi ne sanja kakšna in koliko dolga je tale cev. A jo je težko zamenjat?
Lesen volan je zamenjal originalen. Če ima kdo trikrakega original mtech 1 se priporočam
Kupil sem tudi original bmw radijo. A na montažo bo še počakal dokler ne dobim drugo konzulo za okoli radija ker si želim potovalni računalnik. (če ima kdo to konzulo ali računalnik se priporočam
Novi nosilci motorja tudi čakajo na montažo.
Takole pa čaka avto
Torej stvari ki jih moram poštimat so:
Cev za zavore ki solzi pri posodici (ne vem kolko je dolga)
Senzor obrabe zavornih ploščic (naročeno)
Zamenjat nosilce motorja (imam)
Dobit mtech 1 volan (nimam)
Dobit konzulo za okoli radija in klime (nimam)
Novo ali delujoče stikalo za meglenke (nimam)
Stikalo za notranje lučke pri vratih (sovoznikova stran). (nimam)