Torej, zdaj ko sem na "dopustu" imam več časa da tudi malo napišem kaj se dogajal.
Zajem hladnega zraka se je stestiral pri enakih pogojih kot brez, mogoče je avto bil deležen še večjega priganjanja. Dosegel sem 12°C manjšo temperaturo zajema zraka napram prej, pri normalni vožnji je bila temperatura 32°C pri zunajem zraku 28°C.
Našel sem tudi NOS(new old stock) staro rdečo vžigalno tuljavo in jo zmontiral. Pri mrzlem motorju se dodatnih 10.000V pozna, pri toplem nisem zaznal sprememb.
Končno se je premaknilo naprej pri izpušnemu kolektorju. Flančne že čakajo
Alpinin podaljšek je dobil tudi končno barvo, izmed raznih kombinacij je kocka padla...
Danes pa je bil deležen avto še prhe in fotoshoot-a, ampak nažalost je ta edina primerna fotka. Bo treba fotoaparat zamenjat, ker so vse ostale bolj kot ne meglene.