Postopek je podoben kot pri Girling čeljusti. Začnemo z demontažo starih gumic in tesnilnega obroča. Pri odstranjevanju batka iz cilindra si ponovno pomagamo s kompresorjem. Potek je viden v posnetku spodaj:
Ponovno pregledamo stanje cilindra in batka, očistimo stene in vse utore ter jih namažemo z Ate mastjo. Zadnji cilindri in bati niso tako podvrženi rjavenju, sam sem imel srečo, da je eden od batkov bil praktično kot nov tako da večjih priprav na montažo ni bilo potrebnih:
Pripravimo in namažemo tudi tesnilni obroč ter harmonkasto gumico. Set tesnil zadnje čeljusti:
Namazan tesnilni obroč vstavimo v utor cilindra ter namažemo še zunanji cilindrov rob:
Sedaj pridemo do postopka, kjer se Ate in Girling razlikujeta. Harmonkasto gumico pri Ate-ju montiramo prvo na batek (pri tem pazimo, da je pravilno obrnjena-> natikamo s spodnje strani batka gor), in nato batek z gumico vstavimo v cilinder:
Ko imamo batek potisnjen do konca, moramo zavihati rob gumice za zunanji rob cilindra (ne potrebujemo orodja):
Še ena razlika v primerjavi z Girlingom je varovalna šplenta okrog gumice, ki jo nataknemo v utor čez gumico:
Prvi del je končan. Sedaj moramo vstaviti še gumijaste puše v luknje na čeljusti. Čeljust lahko pustimo kar v primežu. Gumijaste puše namažemo z Ate mastjo in jih potisnemo skozi luknje do roba. Pri tem si lahko pomagamo z npr. ročko od kladiva, leseno kajlo od prejšnega dela,...:
Prvi del čeljusti je končan:
Naslednji korak je čiščenje vodil. Pri tem si lahko pomagamo z nitrotom ali pa s finim vodobrusnim papirjem (granulacije 800+). Na spodnji sliki je na levi strani umazano vodilo na desni pa očiščeno:
V mojem primeru je barva v drugem delu čeljusti nekoliko ušla v navoj in ga je bilo potrebno malo 'očistiti'. To sem storil tako, da sem namazal z mastjo del vodila z navojem in ga privil do konca v drugi del čeljusti.
Sledila je montaža obeh delov čeljusti. Namazana vodila potisnemo skozi spodnjo stran gumijaste puše prvega dela in privijemo v drugi del čeljusti, ki nalega na drugi strani:
Končano! Pri montaži zavornih ploščic v zadnje čeljusti jih bo sicer potrebno razstaviti narazen. Menjava odzračevalnih ventilčkov je tudi tu smotrna. Pokrovčki čez gumijaste puše (so priloženi v kompleti, videno zgoraj) pridejo čez po končani vgradnji na avto.
Čeljusti so pripravljene na zavorne ploščice in vgradnjo na e30 :