Glavna naloga smoke testa je, da ugotoviš, če motor tesni. To se naredi tako, da zapreš izpuh in skozi "sesalno stran" motorja vpihuješ dim. Tako vidiš, kje motor ne tesni. Možnih mest, kjer ne tesni je malo morje. Ko lociraš mesto, kjer uhaja dim, saniraš uhajanje in ponoviš test, ker se lahko uhajanje potem nekje drugje pojavi.
Kako se naredi smoke tester najdeš na spletu.
Jaz sem vzel eno kovinsko pločevinko od cca 3l barve, dobiš v trgovinah z barvami. Potem narediš v pokrov dve odprtini za cevi. Z eno cevjo vpihuješ zrak s kompresorjem (cca 1-2bara), drugo cev pa spelješ na cev, ki gre iz LMM na throttle body. LMM odstraniš, fajn je, če se postruži čep, ki paše na gumasto cev. V ta čep narediš odprtino za cev.
Potem pa vzameš neko staro cunjo, jo pomočiš v staro olje in na enem koncu zažgeš, ko cca minuto gori jo daš v pločevinko in zapreš. Začneš vpihovati zrak in opazuješ dimne signale.
Če ti kaj ni jasno, le na dan z besedo.