Homologacijo menjave motorja je kar problem spravit čez. Tu govorim o tem če greš na močnejši motor, ker moraš pridobit en kup papirjev in še BMW mora požegnat vse skupaj, kar pa v tvojem primeru ne verjetno ne bo razen če imaš kje koga, ker se ta motor ni nikoli vgrajeval serijsko v ta avto. Jaz sem se že določene stvari pozanimal, ampak vedno se je ustavilo pri BMWju, ki mora požegnat kao da je karoserija dobra za močnejši motor in se strinjat s predelavami. Če to od njih dobiš, je vse ostalo najmanjši problem.
Lahko pa dobiš karoserijo oz. dokumente s ploščico od šestaka (320, 323, 325 ali 327 (eta)), pa narediš menjavo karoserije s svojim. Načeloma če imaš enkrat 6 cilinderski motor v papirjih se v detajle ne spuščajo. Seveda niti to ni 100% legalno ampak to ti je najbližji primerek če želiš prodat avto.
Če češ imet 100% legalnega je verjetno najbolje tega prodat in kupit 325i v originalu.