Re: Razlika med PFL in FL e30

OdgovorNapisal/-a KockaE30 » 07 Jan 2016, 07:05

Kar se tiče pomembnih razlik, je marc povedal vse, vključno s še kako zanimivo zraven. To od zadnje police namreč še nisem vedel. :)

Še par zanimivih razlik, ki sem jih jaz opazil.

1. PPFL zadnje luči imajo na hrbtni strani pozicijske žarnice prosojno plastiko, da osvetli prtljažni prostor če so luči prižgane. Na PFL E30kah še nisem videl tega, niti ne na FL.

2. M10 PPFL ima na menjalniku veliko plato za nosilec vzvodovja, PFL ima bolj preprost nosilec.

3. Števci so se na začetku leta 86 spremenili iz t.i. zgodnjega tipa na poznejši tip. Ta sprememba je zanimiva, ker nima povezave s kakršnimkoli faceliftom. Zgodnji tip ima codierstecker v obliki palčke, ki je od zadaj porinjena v uro/obratomer, poznejši tip pa ima codierstecker na sprednji strani na desni. Razlika, ne da bi vzel števce ven, se vidi po tem, da ima zgodnja oblika 3 rdeče ledice za servisni interval, poznejša pa samo 1. Šibkejše različice imajo tudi števec za hitrost samo do 220 pri zgodjni varianti, pri poznejši mislim da imajo tudi 1.6 fergiji do 240. Razlika je tudi v baterijah in par drugih detajlih, so pa konektorji isti, jaz sem osebno zamenjal komplet zgodnje števce s komplet poznejšimi zaradi vgradnje obratomera in delajo.

4. PPFL fergiji so lahko za doplačilo dobili obratomer brez ekonometra, ki je bil podoben obratomerom na E21. Imel je zeleno črto od 1500 RPM ki se je postopoma tanjšala do 5000 RPM in normalno rdeče polje od 6000 do 6500 RPM.

5. Za PPFL 316ke je bila 5. prestava dodatna oprema.

6. Prav tako desno ogledalo. (Za ogledalo nisem prepričan, če niso tudi PFL imele to za doplačilo. FL sigurno ni imela. :) )

7. PPFL prednja vezna stena je drugačna kot pri PFL. PPFL ima bolj "shark-nose" obliko, kar je posebej razvidno iz lipa, ki je zelo ukrivljen nazaj v primerjavi z PFL lipom. Tudi meglenke so drugačne, imajo pa PPFL vezne stene dvojne reže za zrak, ne glede na to ali je imel avto klimo ali ne.

8. PPFL ledvičke niso pretočne (reže so zablendirane). Take ledvičke so tudi uporabljene v PFL in FL z zimskim paketom, vendar ne vem če so čisto enake kar se tiče pritrditve.

9. "Ta prava" (nemška 1.8 90 HP varianta) 316 PPFL je imela drugačen fergazer kot PFL 316. PFL 316 je imela kao-elektronsko samonastavljivi Pierburg 2BE, PPFL pa isti fergazer kot E21 316, 2B4. Naša "yugo" 316 ima 1B2 v vseh variantah. Te elektronsko nastavljivi so menda bili polomija in jih vsi menjajo z downdraft Webri. :)

10. Za tole nisem siguren, ampak mislm da so vsi PPFL M10 motorji imeli mehansko blokado, tudi 318i, ki v PFL varianti tega nima. Pri mehanski blokadi ima rotor na majhni vzmeti utež in ko jo centrifugalna sila obratov zadosti potegne ven naredi kratki stik in vzame iskro. Uporabno za streljanje plamenov (ali razstreljevanje zadnjih loncev..)

11. Diagnostični port je drugačen med PFL in FL. Obstajal sicer posebno "orodje" za resetiranje intervala, sicer je za ta namen uporabljena navadna žička. :)

Kar se tiče swapov, če začneš z FL 316i ali 318i je iS swap lažji kot pri PFL. Je pa verjetno res bolj osebna preferenca kar se tiče tega kaj nekateri iščejo. Nekaterim je krom na E30 odvečen, drugi prisegajo da E30 brez kroma ni prava E30, tretji da če ni touring nič ne velja. Vsakomur svoje. :)
"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."
Uporabniški avatar
KockaE30
 
Prispevkov: 187
Pridružen: 17 Maj 2015, 19:08