Dobrodošel na forumu!
Tako na hitro, če odgovorim. Razlik je kar nekaj in še do danes s kolegi najdemo kaj novega, tako da bom kaj sigurno izpustil. Najprej je dobro vedeti, da obstaja tudi PPFL različica, ki ima še nekoli več delov v sorodu s predhodnico e21. Obstaja pa tudi zgodnja facelift različicia (druga polovica '87), ki si nekatere dele še deli s pfl.
Karoserijske razlike:
- tanjši krom odbijači spredaj in zadaj pri pfl verziji za razliko od večjih plastičnih. Krom odbijači dodajo mogoče bolj klasičen izgled in znajo biti zaradi tega nekomu bolj privlačni.
- sprednja zunanja in zadnja vezna stena sta drugačni pri pfl. To potegne za sabo tudi drugačen plastični sprednji lip spojler in drugačne zadnje luči. Zadnja vezna pri pfl je dvignjena do te mere, da se kar dosti boljše vidi zadnji lonec in spodnja izboklina v plehu za rezervno kolo.
- pri fl so zaradi drugačne sprednje vezne stene tudi drugačni blatniki in sicer samo spredaj pri mestih stika z vezno steno.
- linija obrobe na zadnjih bokih je okrog 2-3cm višja pri pfl kot pri fl
- pri ppfl ski-bag prehoda še ni bilo, kasnejši pflji so dobili to opcijo
- kljuka za vlečt je pri pfl spredaj že vgrajena, medtem ko se jo pri fl privije naknadno
Zunanje razlike po plastikah, svetlobnih telesih:
- tesnilne gume okrog šip spredaj in zadaj imajo pri pfl verziji kromiran del po sredini gume, medtem ko je pri fl
- luči spredaj in zadaj so drugačne (zadaj so tanjše pri pfl). Sprednje luči pri pfl nimajo leč razen pri cabrioletih in e30 m3, ki so bili delani do '90 (m3 še malo kasneje).
- sprednje meglenke so čisto drugačne pri pflju (seveda zarada drugačne vezne stene)
- okna pri strani imajo po robu zgoraj in spodaj dodatni krom del
- kolotečne plastike so drugačne
- letvice po bokih so na zgornjem delu kromaste pri pfl
V motornem prostoru:
- do '86 je škatla varovalk fiksirana ob 'bučko', oz. zgornjega pritrdilnega mesta amortizerja
- drugačne so plastike za lučmi (to je sicer odvisno tudi od vgrajenega motorja + letnika avta seveda)
- do '86 je razlika tudi v motornih inštalacijah pri recimo 320,325, ni diagnostičnega porta, oz. je nekoliko bolj okrnjen in na drugi lokaciji.
- seveda dosti motorjev ni bilo v pfl nikoli na voljo in obratno, kar povleče za sabo še dodatne razlike
- senzor zunanje temperature (če ga ima) je drugačen pri pfl
Podvozje:
- konektor senzorja hitrosti na diferencialu je drugačne pri pfl kot pri fl (pri fl je potem kasneje isti kot pri e36)
Notranjost:
- Zadnja polica je drugačna pri ppfl. Pri pfl in fl mislim da je ista.
- določene barve sedežev so bile ponujene samo v določenih letih in za določene motorizacije
- digitalna ura mislim, da je bila bolj v domeni pfl poleg analogne in bcja s 13imi tipkami. bc1 oz. razširjen prikazovalnik temperature s 6 tipkami se je pojavil pri fejsliftih.
- ročka menjalnika je drugačna pri pfl. Pri nekaterih zgodnjih fl serijah se je znala še pojaviti (verjetno poraba stare zaloge).
- notranje tapete imajo pri pfl zgoraj krom del (spredaj in zadaj)
- tapecirunga je drugačna pri pfl
- pri ppfl tudi najmočnejši šestaki niso imeli zadaj akumulator kot je bilo to možno pri kasnejših serijah.
Tako na hitro. Bom še kaj dodal če se spomnim, kaka slikca bi tudi verjetno prav prišla.
Motorni prostor je na grobo pri vseh e30kah enak, tako da odločitev za pfl je pomoje zgolj zaradi bolj klasičnega videza oz. osebne preference. Dober argument je res mogoče tudi status starodobnika, ki je ta trenutek pri nas 30 let (sepravi mora biti e30 vsaj največ letnik '86)