Ker sem se odločil, da se v tej temi vodi neke vrste evidenco oz. dnevnik zlatka, se ne sme nič izpustiti
No pa začnimo na začetku. Avto je bila res dobra osnova, v vseh pogledih, celo srvisna knjižica je potrjena na pooblaščencu do 171kkm(trenutno stanje 180kkm).
Je pa bil potreben majhne pozornosti; menjava manšete prestavne ročke, tesnila antene, letvice zadnjih levih vrat,ene kratke in ene dolge luči, posodice vitrexa.
Opazil sem tudi, da alternator nekaj opleta in zamenjal pušo, za katero se je izkazalo, da je povsem prežvečena, aja pa da ne pozabim amortizerčka pokrova motorja,da se je lahko začelo delo brez podpornikov To pa je v štartu mislim da vse, poleg feltn seveda
Takole se je pa na "novih" feltnah krivil, še na serijskem podvozju spomladi 2013 na Racelandu