Hmm kaj pa vem, original Sachs so mi zdrzali 29k km brez problema, pa je bilo tudi kar nekaj piste vmes in res zjahanih cest. Ne vem zakaj eni B6/B8 recimo ne bi zdrzali. Sej problem je sam v amortizerjih, kvaliteten feder se ne bo kas posedu cez sezono.
Ce je govora o setupu, ki je enak kot na tvojem bivsem 316(is swap) od Nejbica, pol sori, je to vredno glih sam teh 135€. Lahko te peljem enkrat z mojim, to je cist drug svet, avto veliko bolj udoben, pa dejansko podvozje dela kot je treba.
Sej jest vsakmu povem isto, na Cliotu sem dal ze cez 2k€ za podvozje pa to se zmer ji to, hvala bogu da je nekdo zadovoljen s podvozjem za 200€, ves kolk prisparajo? Samo ne mi pa govort da no vredno vec in da se isto pelje. Ne pelje se niti problizno isto, kolk je to vredno pa se sam vsak odloci. Pa odvisno tud kje se vozis seveda...