Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 02 Dec 2014, 22:00

schik napisal/-a:Tako je, tisti kateri so bili starodobniki prej, so ostali, drugače pa nova meja je 30 let brez izjem. Govorim za vpis starodobnik v prometno, ker to je tudi edini pogoj da imaš popust na cestnino 80% (90% je pa popust na zavarovanje). Pogoj je tudi da je avto brez predelav. Nič ne sme biti v homologacijskem kartončku, se pravi niti feltn, niti kljuke niti nič. Dejansko če želiš recimo druge feltne ali celo predelavo na plin in se vozit kot starodobnik moraš imet "na črno".
Če ti zadostuje popust pri zavarovanju so malo bolj mili pogoji. Tam ponavadi zadostuje samo certifikat. Najbolj da vprašaš na zavarovalnici. Včasih ne rabijo nič, se mi zdi da je to zaenkrat še bolj tako.

No, to so potem točne informacije, sem kar zadel. Hvala.
Ta pogoj brez predelav poznam in je po mojem nerealna glupost... Ok, razumem, da ne daš certifikata zrižotani E30, npr. taki...
6c7185924c-bad-ass-tuned.jpg
6c7185924c-bad-ass-tuned.jpg (59.68 KiB) Videno 9273 krat


...ampak žalostno je pa, da je pri nas taka petarda težko sploh legalno na cesti, kaj šele, da bi bla oldtimer...
img9306-1200x520.jpg
img9306-1200x520.jpg (66.97 KiB) Videno 9273 krat



m42 napisal/-a:Zavarovanje pri triglavu brez kakrsnih koli bonusev te pride okoli 300 eur. Pa se vsak agent ti bo dal vsaj nekaj popusta, ce ti ga ne da, ti jaz zrihtam svojega agenta ki ti ze v startu da vsaj 20% do 25% popusta, ce ne vec.
Cestna taksa znasa 96 eur na leto. In to je to. Ce se malo znajdes pri zavarovanju lahko 316-ko vozis celo leto za 250 eur, brez certifikata za starodobnika. Poceni, ce vprasas mene.
Ampak kolikor denarja bos prihranil tukaj, bos kasneje zapravil na bencinski. Poraba pri fergazerju je katastrofa. 75 konjev je zejnih kot da jih je 200. Brez pretiravanja. Seveda je odvisna od nastavitev samega fergazerja in od stila voznje. Pri moji povprecni voznji to pomeni okoli 10 l/100km. Ce ga tiscim 15 in vec. Ne bom trdil da se ga ne bi dalo vozit bolj varcno, ampak meni to ne uspeva. Kljub vsemu temu trdim da je to eden boljsih motorjev sploh.

Hvala, zdaj mam vsaj referenco. Agenta sicer mam dobrega, te bom pa vseeno mel v mislih, če bojo cifre višje. :)
No, z 10L bom jaz kar zadovoljen. :D Je pa res, da bi se lahko za tako porabo avto bolj premaknil...

Poglej prosim, če maš kaj od tega: steklo levega ogledala, (retrovizor,) notranja stran voznikove kljuke (za odpiranje vrat), ročaj za odpiranje sovoznikovega predala, zaključek letvice zadnjega odbijača (leva stran), čepki v sprednjem odbijaču, delujoč amortizerček havbe, plastičen pokrov vžigalnih kablov, nalepka za B stebriček (dimenzije in pritisk pnevmatik) :p , kupim še kakšen lip za sprednji odbijač... Moram pogledat še auspuh, da ugotovim, kaj je razlog za tist kovinski zvok (nosilec, izolacija, ...?).


Jack747 napisal/-a:Hvala! Pa Hoonigan, sorry za off-topic.

Ni panike :-!


P.S. mal me je sram, da je tale moja tema tok popularna, glede na to, kaj je par soforumašev že vse naredilo na svojih E30kah. Proti njim je tale moj projektič bolj Vaginos Dimos. :D
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55