Hvala obema odgovor, glede čiščenja drsne površine sem tudi sam malo pregledal tako, da mislim, da bi si to upal sam očistiti (mislim, da nimam ravno dve levi roki ). Vmes sem menjal tudi senzor temperature hladilne tekočine tako, da se je poraba še malo zmanjšala. Recimo na relaciji se je že kar približala realni, v mestu je pa še vedno 15+. Zelo zanimivo je, da recimo občasno, ko ponoči stojim na semaforju in če imam avto zadaj, ki ima prižgane luči, pohodim gas se občasno pokadi, kot bi bil dizel, občasno ob enako pritisnjenem gasu pa nič. Sepravi, enkrat ga zalije, drugič ne.
Na svečke se nisem spomnil, bom pogledal že pred nastavitvijo AFM-ja kakšne so, da lahko primerjam. Mogoče najbolje, da si nekako tisti ''zobnik'' označim, kako je tovarniško nastavljen v primeru, da mi nekako rata razštelat komplet AFM vrnem na ''tovarniško''.
Drugače sem se pa spomnil ravno kar, da ima ta motor tudi senzor pozicije lopute tako, da moram še to preverit.
Drugače pa edino, kar mi je zanimivo, je to, da ima moj AFM 5 pinov. Na internetu nisem nobenega AFM-ja našel z petimi pini, vsi imajo štiri, neglede na motor ali je M20 ali M30.