"Chip tuning" je v bistvu optimizacija mape predvžigov in mape vbrizga goriva, ki sta "zapečeni" v čipu v računalniku, ki krmili motor, pri e30 je to Motronic ali kakšen drug aftermarket računalnik. Proizvajalec zaradi različne kvalitete goriva in zaradi ostalih dejavnikov (način vožnje, temp. zraka, nadm. višina itd..) vrednosti v mapah nastavi tako, da obvaruje motor pred klenkanjem (prezgodnji vžig) in pred presuho ali prebogato zmesjo goriva in zraka-oboje lahko na kratki ali dolgi rok škoduje motorju. Ker so tovarniške mape ponavadi precej konzervativne jih tunerji "obdelajo"=chip tuning in tako zagotovijo boljše zmogljivosti motorja, vendar je tak motor bolj izpostavljen obrabi in okvaram (spet odvisno od želja lastnika vozila in od izkušenj tunerja).
Glede chip-tuninga na e30tkah, na 324td še nekako pride do izraza, pri bencinskih različicah se pa splača samo v primeru, da je izboljšan sesalni in izpušni del, povišana kubatura, kompresijsko razmerje....itd.
Jaz imam "chip tuning " narejen na 325i vendar je motor (še) premalo predelan, da bi prišlo do izraza... je pa res, da se že en čas nisem peljal z serijsko 325i
Tako nekako "na hitro".