Danes sva s prijateljem nadaljevala projekt od včeraj. Vmes je obljubil, da bo v kratkem registriran tukaj in njegov avto predstavljen.
LPR Brakes cilinder sklopke in ATE DOT4 zavorna tekočina v družbi starega cilindra, ki je bil pomoje vgrajen rabljen (na njem piše BMW 316). Čisto usput, novi cilinder je vsaj pol lažji od starega. Weight reduction
Safety first a.k.a. raje feltna kot glava
Balkanski pristop #1 - prav je prišel dežnik, ki sem ga dobil z avtom...
...mi pa ni čisto jasno, kaj je z njim počel prejšnji lastnik
Z odzračevanjem sva se malo matrala, ker je cev iz posodice za dolivanje zavorne tekočine speljana relativno visoko in nisva takoj ugotovila, da že po parih pritiskih na sklopko spet vleče zrak. Balkanski pristop #2 je na koncu rešil stvar. Velika zahvala prijatelju, ki je realno opravil večino dela.
Potem je bil čas za preizkus. Po dobrem mesecu je E30 končno spet zadihala svež zrak in videla dnevno svetlobo.
No, dnevne svetlobe seveda ni videla, ker je bila že tema, ampak lahko bi jo.
Zakaj sveti lučka za meglenke, nimam pojma, ker jih avto sploh nima.
Med vožnjo sva ugotovila, da je treba še nastavit uro na števcu in da dokler avto ni segret vsaj do prve črtice, kar močno trokira ob močnejšem pospeševanju. Verjetno problem vžigalnih kablov (rekel prejšnji lastnik, da so za zamenjat) in razdelilne kape. Tako da stay tuned, to be continued...