marc napisal/-a:Pladen za akumulator:
Rjavi pri spoju z požarno steno in pri spoju s krakom. Dostikrat je krivec za vdor vode v kabino.
Vzrok: Problem tukaj je tako kot pri spoju pod varovalkami vdor vode v motorni prostor, kjer zastaja. Stopnja rjavenja je toliko večja pri modelih, ki imajo spredaj vgrajen akumulator (puščanje kisline, dodatno nabiranje vlage,...)
Rešitev: Brušenje rje vkolikor ni prepozno. V slednjem primeru se pleh menja. Sanacija je nekoliko težavna a manj kot na drugi strani.
Hello, sam bom moral rešit omenjeno mesto rjavenja, pa me zanima, če obstaja rešitev brez odstranitve motorja. Imam že kar fino načet pladenj, morda bo potrebno celo odstranit in novega našvasat...Rad bi odstranil (ali vsaj toliko zamaknil) izolacijo in napeljavo, da me ne ovira pri delu in da česa ne poškodujem slučajno. Je kak DIY vodič v tej smeri? Brskam, pa ne najdem...
LP