Zgleda je res nekaj na tem, da ko si enkrat v svetu E30k, ne ostaneš samo pri eni, ampak jih je kar naenkrat polno povsod okoli. No, jaz imam še vedno samo eno, ampak ko sem nabavil svojo kocko, sem se sploh prvič od blizu srečal s tem modelom, v dobrem mesecu od takrat pa sem pomagal pri prodaji še ene, en kolega intenzivno išče E30ko za zimo, s prijateljem, ki mi je danes pomagal pri delu, pa sva šla popoldne prevzet njegovo novo pridobitev.
Na začetku sem mislil svoj avto čez zimo samo vozit, ampak ko sem danes videl v živo prijateljevo 4-vratno E30ko, ki je na najnižji točki oddaljena od asfalta samo 5 cm , ima narejeno podvozje, M42B18 motor, dirkaški volan in je na splošno totalno ne-street-legal, sem začel resno razmišljat o par upgrade-ih. Ego ne pusti, da mi bo vedno blendal za ritjo.
Dogovorjen sem že za par malenkosti, ki mojemu winterwagnu manjkajo (zaključek letvice zadnjega odbijača, kljuka v voznikovi tapeti, čepek za sprednji odbijač), moram jih še iskat. Jutri je treba seveda vgraditi nov cilinder, doliti zavorno tekočino in odzračiti sistem, čez vikend bom (upam) šel po zgoraj omenjene zadeve, potem pa avto še konkretno spucam, da bo pripravljen na en dober fotošuting.
Ko bodo ''before'' slike narejene, se bom pa lotil predelav. Tako se bo lahko spremljalo spremembe avta. Glavno pa je itak avto vozit in v tem uživat. Danes smo s kolegovim že začeli zganjati neumnosti, tako da se res že kar veselim E30 sezone, ki je pred mano.