Lepo vreme in želja po črtanju seznama kaj je treba postorit letos je obrodila sadove.
Trobentice so dobile navarjene cevi pod ustreznim kotom. Sprva je zadeva zgledala tako:
Ker je varjenje aluminija zahtevno, obenem pa pri tako tanko stenskih zadevah pride rado do prevaritve in izbruha taline na spodnji strani, je bilo treba zadevo obdelati nazaj do mere polirane površine...
Zunanji del po obdelavi:
Notranji del po poliranju:
Zadeva zmontirana z gamašami(ohišje filtra je na peskanju in novem barvnem tretmaju):
Montaža in vezava električne črpalke goriva, obenem pa sem montiral še varovalko direktno na glavni plus, v primeru da pride do kakega kratkega stika pri stari napeljavi.
Električna črpalka se je zvezala preko releja z uporabo enega praznega prostora za rele v motornem prostoru. Po dolgem iskanju sem le našel konektor, kateri ni več dobavljiv novi s strani BMW, so jih pa uporabljali samo 02 modeli.
Ukinitev mehanske čipalke goriva je zahtevala zatesnitev luknje na motorni glavi, obenem pa se je količina cevi z gorivom v motornem prostoru zmanjšala.