Re: tezave z 16

OdgovorNapisal/-a m42 » 25 Nov 2014, 02:56

Jaz sem imel podoben primer, ugotovil sem da so bile gume presiroke, za mojo visino avtomobila in optiko ki jo je avto imel. Ker so gume zgoraj nagnjene skupaj (chamber), na ravnini stojijo na tleh samo notranji robovi. Sirsa kot je guma, bolj je to opazno in bolj se obcuti. Na ravnini avto plese po cesti in se sploh obnasa zivcno, pravega oprijema ni cututi dokler avta zares ne naslonis v ovinek, in zacne nalegati vecja povrsina gume. Ce tvoj avto v bolj ostrih in hitrih ovinkih najde oprijem in se stabilizira (nasloni) v ovinku, potem sem preprican da bi ozje gume odpravile problem. Upostevati je treba tudi dejstvo da so 225/40/16 nizkoprofilne gume, sploh v primerjavi z 205/55/15, in zaradi trse stene potrebujejo manjsi tlak v pnevmatiki, za enake lastnosti. Verjetno bos pa z prilagojeno optiko zadnje preme tudi dosegel zeljen razultat.
m42
 
Prispevkov: 62
Pridružen: 19 Nov 2014, 15:24