schik napisal/-a:Pozdravljeni
Sem nov na tem forumu, e30ke spremljam že en čas tako da slej ko prej bo kakšna doma. Ker pa nimamo toliko streh doma, bi skoraj počakal do spomladi ampak ne vem če bom zdržal.
No, da se vrnem na moje vprašanje. Zanima me kateri motor bi bil primeren za swap, da bi se avto uporabljal na cesti? Želja je bila vedno po V8, ampak glede na to da v e30 original niso obstajale, ne vem kako bi šlo čez to s homologacijo. Nekak se najbolj nagibam k 2.8 motorju iz e39 ali e36.
Ali mi predlagate kak drug motor? Ima mogoče kdo kako varijanto kako spravit V8 "legalno" v e30? Tisto z Nemčijo in njihovim pregledom poznam, ampak vsaj te varijante ki jih jaz poznam so vse 1500€ ali več samo za papirje...
Če hočeš imeti motor homologiran po legalni poti, potem je edina varianta motor, ki ga je tudi tovarna vgrajevala v ta model. Se pravi M10, M20, M40, M42 ali pa S14. M50 in M52 (E36 & E39) motorja na ta način ne moreš spravit čez homologacijo.
Meni bi bil zanimiv M30B35 (M30B34 turbo, če € niso problem ) swap, ker je pravi old school motor, je pa to bolj zakompliciran projekt in razporeditev teže bi bila uničena po swapu. Še bolj to velja za V8 motorje, ki v cestno E30 pomoje ne pašejo tako kot R6. Seveda pa je noro poslušat E30ko z S62 motorjem na driftu.
Drugače pa se lahko pozanimam, eno varianto sem slišal od kolega, da je možno svašta homologirati, samo je treba imeti pripravljene papirje in papirje.
Kaj več bodo pa povedali fantje, ki imajo v svetu E30k za sabo več km in izkušnje iz prve roke s swapi...