kmetek napisal/-a:Marsikomu so spustili tudi nastavljivi Koni Yellow amortizerji, pa ravno tako niso poceni zadeva. Jaz sem iz večletnega preizkušanje vega in svašta šel na obeh avtih na B8 in B6/B8, pa lahko rečem da glede na delovanje niso precenjeni. Mraz, vroče, lepa cesta, makedam, luknje,...podvozje dela. Ne pa pričakovat luksuza, niso neudobni, ampak ni to za nekoga ki bi samo nižji avto in obdržal podvozje.
Nekje na kompu imam razpredelnico trdot OEM in aftermarket vzmeti za E30, na podlagi tega si lahko izbereš koliko udobje bi imel. Treba je vedet da je vzmet tista, ki določa trdoto, amortizer pa mora biti samo temu prilagojen. Ne pa da se na avto da neke no neme puter fedre in trša amortizerje. Logično da ne bodo zdržali (sploh rabljeni in obnovljeni + tršani) in bo vožnja nikakva.
Noben me ne prepriča da pod 500€ lahko dobiš spuer podvozje. Lahko je dober kompromis za nekoga, tako kot se zagre pa to pač ni. Sem dal preveč skozi, da bi verjel da je lowtec/ta tecnix uper zadeva.
...se mi ne da za vsako stvar posebej odgovarja, zato citiram ta post....sicer bi lahko o podvozju za e30 napisal cel doktorat, pa se mi ne da ...sem že dva na bmw forumu,
...na kratko pa....na označen tekst....
Spring---------------------Front(lb/in.)-------------Rear(lb/in.)
Stock 325i*-----------------------106------------------------245
Stock 325is*----------------------118------------------------265
Stock 325ix*----------------------106------------------------308
Stock M3*-------------------------114------------------------314
Stock M3--------------------------140------------------------250
Dinan Sport-----------------------172------------------------300
H&R OE Sport---------------------180------------------------380
H&R Sport-------------------------180------------------------380
H&R Sport (29664)---------------200------------------------285
H&R Race-------------------------315------------------------ 570
H&R Coilovers***----------------340------------------------380
Eibach Pro-Kit--------------------102-------------------------277
Eibach Race----------------------160-------------------------445
IE SIII----------------------------315-------------------------570 [Group Buy - $285[/url]]
Koni Coilovers-------------------342-------------------------407
Cosmo Coilovers----------------450-------------------------560
Tokico----------------------------165-------------------------265
TMS J-Stock**-------------------680------------------------1026
Alpina(est.)---------------------~200-----------------------~350
FK 60/60 cup kit-----------------379--------------------------379
Vogtland Standard***--------115/197-----------------------360
Vogtland CS***---------------137/200-----------------------400
Vogtland--------------------------225--------------------------360
Intrax-----------------------------126--------------------------250
Apex: --- ---
KW: --- ---
Spax: --- ---
*= Sourced from June, 1987 article of "Motor"
**= Alternate rates available
***= M3 Application
Others???
...za navadno podvozje ne kupovat vsega šodra in pa tudi ne B4....
...za navadno podvozje-kar se amortizerjev tiče vzemite amortizerje sachs navadne (modra nalepka) komplet so cca 200€, Mtechnic pa so z rdečo nalepko Advantage....
..in vsa pametovanja kar se podvozja amortizerjev tiče so potem odveč...če hočete imeti trše podvozje pa se odločite za B6....za bolj "dirkalno" varianto pa pridejo v poštev Koni in pa B8
...pri B6 in B8 odpadejo kakšne H6R vzmeti in vse progresivne, ker je amortizer narejen drugače od ostalih firm in mu to ne paše najbolj, komot pa daste progresivne vzmeti na Sachs amortizerje...
za dirkače
Tezko je povedat kaj je boljse, saj ima vsak svoj nacin voznje. Verjetno
je kombinacija B6/mt res najboljse razmerje med udobnostjo ter lego,
medtem ko je Koni/GM najhitrejsa kombinacija za na cesto (ne
dirkalisce!). Seveda na ta racun trpi udobje, koni amontizerji so sicer
nastavlljivi po trdoti ampak definitivno je zadeva trsa od B6/mt, se
vedno pa naj nebi zabijalo ter avto ne zgublja stika z cestiscem. Te
informacije imam iz razlicnih nemskih forumov (med drugim tudi e30.de),
prav tako to kombinacijo vozijo v nemskih amaterskih cestnih dirkah.
Kljub 60/40 vzmeteh pride avto dejansko nekje 50/40 nizji, nekaj se da
korigirat tudi z ralicnimi podloznimi gumicami. Dobavljivo pa je to
podvozje samo pri Sandtler.de (telefonsko narocilo) kjer amontizerje
tudi primerno skrajsajo (spredaj 40mm, zadaj 30mm).
...in pa še ena tabela
http://forum.bmwslo.com/showpost.php?p= ... tcount=589
lp
MY