master yoda napisal/-a:Ola!
...evo še ena nova karjola na cesti ...od kafane do kafane
Avto ne bo nič mehkejši, kvečemu trši-zabijanje na luknjah, ker je prenizeh-beri amortizerji so navadni z predolgo dolžino batnice glede na hod in višino fedrov...
...to več, da imaš gumijaste podložke za zadnje fedre na mostu v treh dimenzijah?....ne vem katere imaš sedaj, ampak tebi pridejo v poštev najdebelejše 10mm, pri meni pa recimo 5mm...imaš pa na voljo tudi 7,5mm....sicer izgleda malo ampak se ti mm ogromno poznajo....
...spredaj pa bi moral imeti najdebelejše se pravi 9mm.....predpostavljam,da imaš sedaj 3mm
...pa odkar sem jaz moje čeljusti barval v zlato, vsi kr neki barvajo v zlato
...peskanje čeljusti pa je verjetno najceneje tukaj, kjer sem jaz to delal,,,,
http://www.pocenipeskanje.si/cenik.php
lp
MY
@my: sem slutil, da se bo strokovnjak za podvozja oglasil. Zadaj so 'tadebele' podložne, mislim pa da niso ravno 10mm (glede na tvoje informacije verjetno 7,5). Spredaj niso debele ja.
Kar se tiče zabijanja, zaenkrat ga spredaj ni bilo nič čutiti in tam nasploh ne bi nič spreminjal, kvečjemu zadaj pa še to sumim na kaj drugega...dostirobevgepeku
Kar se zlate barve tiče...ti imaš bolj bron . Sem pazil, da ni isti odtenek leclerc spreja. Nisem hotel pihnit v črno ali srebrno, ampak nekaj da malo razbije vso srebrnino (avto, feltne,...), in da hkrati ne deluje preveč 'porižano'.
Šalčke sem nazadnje dal peskati temu na letališki ja...je ok.