Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Apr 2015, 12:36

Dobrodošel!
Sem ti temo premaknil pod splošne debate, saj zaenkrat še ne gre za dejansko predstavitev avtomobila.

Trenutno je pri nas situacija taka, da je originalna 325i e30 že zelo redek pojav.. Če vse številke štimajo bi bilo mogoče za 2x pregledat samo šasijo in še enkrat za premislit o smiselnosti obnove. 316ka z 325mehaniko bo seveda super samo ne bo pa nikoli čista 325..vsaj glede vrednosti na trgu. 325i mt1 v lepem stanju ima ceno verjetno od 5k€ dalje. Težko je postavit nek znesek, cene so relativne, se pa v splošnem povečujejo iz leta v leto (zaenkrat) in za original avto bo vedno lažje najti kupca.
No ja s tem malo sebi pljuvam v skledo, tako da...najboljše, da daš vse na svojo lepšo osnovo jaz pa odkupim 325 školjko, če je 2vratna s šibedahom. :D :D :D

Kar se tiče premetavanja delov iz ene v drugo školjko...stvar zahteva čas in voljo in $ seveda. Če se greš tako stvar bi bila smotrna kompletna obnova delov/školjke in skompletiraš avto enkrat in tako kot treba. Če se vrnem nazaj na tvoje vprašanje...seveda lahko tudi navadno 316 z vplinjačem spremeniš v 325. Razlike so v sprednji vezni (če je pfl ali fl-> jaški za hlajenje oljnega hladilnika) ostalih razlik pa na sami karoseriji ni. Ok, kak nosilček v motornem prostoru je za navarit in pa v prtljažniku za nosilec akumulatorja in maso samo to je glede na celoten projekt 'mimogrede'. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana